کد خبر: ۶۳۶۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان

جشن ملی «مهمانی امت احمد» در سنندج برپا می‌شود

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: به مناسبت ماه ربیع‌الاول، جشن ملی «مهمانی امت احمد» در سنندج برپا می‌شود.
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت در استان کردستان؛ «حجت‌الاسلام برومند رازیانی» در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت و پیاده‌روی همایش ملی «مهمانی امت احمد» اظهار کرد: جشن ملی امت احمد با همکاری استانداری کردستان و با همراهی سایر ادارات استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: براساس برنامه برگزاری جشن ملی وحدت، این همایش پیاده‌روی مردمی در یکی از خیابان‌های سنندج انجام شده و در مسیر پیاده‌روی، چندین برنامه مختلف برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: در اجرای برنامه‌های این مراسم بزرگ از چهره‌های شاخص کشور برای اجرای برنامه‌های مختلف ویژه تمام سنین دعوت خواهد شد.

حجت‌الاسلام رازیانی از برنامه‌ریزی برای اجرای سرودی توسط دانش‌آموزان در این روز خبر داد و افزود: در صورت آماده شدن گروه سرود این برنامه نیز اجرا می‌شود.

وی همچنین از برپایی مواکب پذیرایی و فعالیت‌های هنری در سنندج خبر داد و گفت: سعی بر این است که برنامه‌های جشن و شادی برای مردم اجرا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان جشن ملی وحدت را عامل تجمع مومنین و نشاندهنده ارادت مردم کردستان به اهل بیت بویژه پیامبر اکرم(ص) دانست و اضافه کرد: برای برگزاری جشن ملی وحدت، کمیته‌هایی تخصصی با همکاری ادارات استان تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات -رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان- نیز بر حضور پر رنگ بانوان در این مراسم تاکید کرد و گفت: باید برنامه‌های غرفه‌ها با همکاری برادران سنی و شیعه پیش برود و وحدت استان به نمایش گذاشته شود.

رضا کرمی- رئیس عتبات عالیات استان کردستان- با بیان اینکه در هفته وحدت، برنامه های سنتی و محلی و خودجوش در استان اجرا می‌شود، افزود: برنامه‌های هفته وحدت مردم محور باشد.

وی با اشاره به اینکه موکب‌های اربعین حسینی در استان ویژه هفته وحدت برپا می‌شود، گفت: آمادگی لازم برای همکاری در اجرای برنامه‌های جشن ملی وحدت با عنوان «امت احمد» در استان را داریم.

حیدری کبیر نماینده ستاد اجرایی فرمان امام راحل کردستان نیز در این جلسه تصریح کرد: هرچه کار مردمی‌تر باشد زیباتر و مطلوبتر جلوه خواهد داشت.

وی یادآور شد: همه ادارات باید با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در پیشبرد اهداف این جشن ملی کمک کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار