کد خبر: ۶۴۰۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:

۱۹ مهرماه، میزبان « همایش ملی امت محمد» هستیم

حجت‌الاسلام حاتمیان گفت: به مناسبت ماه ربیع‌الاول و هفته وحدت، سنندج 19 مهرماه میزبان همایش ملی «امت احمد» خواهد بود.
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت در استان کردستان؛ حجت‌الاسلام احمد حاتمیان صبح سه شنبه (۱۲ مهرماه) در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی برنامه‌های هفته وحدت که با حضور اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان سنندج برگزار شد، ضمن تبریک پیشاپیش ایام با سعادت هفته وحدت گفت: بی شک دراین برهه از زمان، برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های مناسبتی باید به نحوی باشد که مسئله مهم اتحاد و وحدت بین شیعه و سنی بیش از بیش تقویت شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج اعلام کرد: همه باید بدانند این ملت، پای ارزش‌های انقلاب ایستاده و از هیچ‌گونه کوشش در راه تعالی فرهنگ اسلامی دریغ نخواهد کرد.
وی یادآور شد: برنامه مهم و ارزشی ملی با عنوان امت محمد (ص) با حضور مهمانانی از سراسر کشور در روز ۱۹ مهرماه،   همزمان با فرارسیدن هفته وحدت یکی از مهمترین برنامه‌های این اداره در ایام پیش‌رو است.
حجت‌الاسلام حاتمیان به برگزاری برنامه‌های بصیرتی و ایجاد شادی و نشاط بخشیدن به برنامه‌های هفته وحدت، به ویژه همایش ملی امت احمد تاکید کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اهمیت توجه به ذائقه مردم کردستان و اینکه استان کردستان پایتخت موسیقی ایران است، افزود: باید زیرساخت و برنامه‌ریزی‌های مناسبتی این ایام مورد توجه قرارگیرد تا بهتر و مردمی‌تر بتوان برنامه‌ها را سمت و سو بخشید.
حاتمیان ضمن تقدیر ازحضور دغدغه‌مندانه هیئات مذهبی در تمام برنامه‌های ابلاغی اعلام کرد: شب میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبدالله (ص) برنامه باشکوهی درمهدیه شهرستان سنندج برگزارخواهد شد و دراین مراسم معنوی، از سخنرانی عالمان اهل سنت بهره خواهیم گرفت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار