کد خبر: ۶۴۰۶
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

در مورد تبدیل هیئات به کانون جهاد تبیین، محتوا تولید شود

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت : باید محتوا‌های لازم در مورد اینکه هیئات چگونه می‌توانند کانون جهاد تبیین باشند تهیه و به آن‌ها ارائه شود.
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی - معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی- در نشست تولید کنندگان محتوای تبلیغی که در سالن شهید زین الدین سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به تولیدات مختلف محتوایی در سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: تولیدات محتوایی که به همت تولیدکنندگان محتوای تبلیغی تا به امروز تهیه و منتشر شده است موجب تحیّر عناصر مختلف در حوزه‌های مدیریتی و سیاستگذاری تبلیغ بوده است.
وی در ادامه گفت: امروزه فعالان تهیه محتوای تبلیغی موفق شده اند در وسط میدان تبلیغ بایستند، تولیدکنندگان محتوای تبلیغی توانسته اند حرف را بفهمند و با کارشناسان مرتبط، نشست و برخاست داشته باشند.   
حجت الاسلام عزت زمانی گفت: باید ملزومات تبلیغ اعم از سیاست‌گذاری‌ها، محتوا‌های تبلیغی و حتی طراحی‌های آن از درون هویت‌های تبلیغی شکل گرفته و در میدان عمل، به منصه ظهور درآید.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ابراز کرد: عرصه‌های مورد نیاز محتوای تبلیغی آنقدر متعدد و متکثر هستند که اساساً به آن‌ها فکر نشده و فرصتی برای گفتگو پیرامون مسائل مربوط به تبلیغ و یا هیئات مذهبی پیدا نشده است.
وی با بیان اینکه طرح بحث‌های مناسبی با مخاطبان تا به امروز ارائه نشده و این امری ضروری است که باعث می‌شود کمبود‌ها و کاستی‌ها را جبران کند افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند «هیئت کانون جهاد تبیین است...» باید محتوا‌های لازم برای اینکه هیئات چگونه می‌توانند کانون جهاد تبیین باشند تهیه و به آن‌ها ارائه شود و یا نظامات محتوایی هیئت‌ها تولید شده و طرح‌های لازم برای رسیدن به مقاصد مطلوب آماده و مهیا شود.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان افزود: باید در تولیدات محتوایی، حقیقت انقلاب اسلامی را به جوانان معرفی کرده و انتقال دهیم. به این صورت است که جوانان موفق می‌شوند هویت خود را شناخته، تقویت کرده و جلوه‌های ظهور و بروز انقلاب اسلامی را مشاهده کنند. برای رسیدن به این هدف باید این جنس از تولیدات محتوایی افزون‌تر و بیشتر شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار