کد خبر: ۶۴۲۳
با صدور پیامی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، درگذشت مرحوم «حمیدرضا ممتازان» را تسلیت گفت

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی - با صدور پیامی، درگذشت هنرمند متعهد عرصه تئاتر «حمید رضا ممتازان» را به همسر، بستگان و اعضای گروه «هنرمقدس» تسلیت گفت.
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸

 به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی - با صدور پیامی، درگذشت هنرمند متعهد عرصه تئاتر «حمید رضا ممتازان» را به همسر، بستگان و اعضای گروه «هنرمقدس» تسلیت گفت.  
متن پیام به این شرح است:


انا لله و انا الیه راجعون
بانوی هنرمند، سرکار خانم شعبانی
 درگذشت ناگهانی آقای حمیدرضا ممتازان، همسر گرامی و مجاهد شما موجب تأثر گردید. در این زمانه که سایه الگو‌های غربی بر سبک زندگی دختران و بانوان ما سنگینی می‌کند و جهاد تبلیغی تمام عیار در این عرصه در جریان است، تأسیس و اداره گروهی از بانوان و دختران هنرمند آن هم در عرصه خطیر تئاتر و ارائه مضامین دینی و انقلابی در این قالب، توفیقی از جانب خداوند متعال برای ایشان و سرکار عالی بوده است که إن‌شاءاللّه برکات این جهاد هنرمندانه درسرای باقی دستگیر ایشان خواهد بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به شما، بستگان و اعضای گروه «هنر مقدس»، از خداوند متعال برای ایشان مغفرت و همنشینی با اولیاء اللّه و برای شما صبر و اجر مسألت نموده و آرزومندم بیش از پیش و با انگیزه و توانی مضاعف در این مسیر قدم بردارید.

                                                        محمد قمی / رئیس سازمان تبلیغات اسلامی 

تهیه‌کننده گروه هنر مقدس
مرحوم «حمید رضا ممتازان»، تهیه‌کننده و حامی گروه هنر مقدس-  اولین گروه فرهنگی بانوان برای بانوان است-،   این  هنرمند متعهد پس از دو دهه خدمت در جبهه انقلاب اسلامی و تلاش برای معرفی چهره‌های شاخص اسلام، خصوصا چهره‌های فاخر زن مسلمان، در حادثه تصادف درگذشت.
از جمله درخشان‌ترین نمایش‌هایی که وی تهیه‌کنندگی آن‌ها را برعهده داشت؛ نمایش بزرگ فاطمه، اقلیما، علیا مخدره و خلود (معرفی حقیقت منافقین) است.
 

 

 

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار