کد خبر: ۶۴۲۸
همزمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج):

موکب های شادی در اصفهان برپا شدند/برگزاری جشن امامت

حجت‌الاسلام فوقی از برپایی موکب های شادی آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در سراسر استان اصفهان خبرداد.
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

موکب های شادی در اصفهان برپا شدند/برگزاری جشن امامت

به گزاش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام  مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به سالروز آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) گفت: مراسم‌های جشن و بزرگداشت این روز و ایام در سراسر استان اصفهان توسط هیات‌های مذهبی و بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام  مهدی فوقی با بیان اینکه موکب‌های شادی در سراسر استان برپا شده، افزود: این موکب‌ها مثل ایام محرم و صفر خدمات فرهنگی و پذیرایی از مردم را انجام می‌دهند که ۱۰ باب از آن در شهر اصفهان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان در خصوص فضاسازی و حمایت از این موکب‌ها همکاری داشته و فضای شهر نماد شادی بر خود گرفته و این روند در اعیاد دیگر هم تکرار خواهد شد.

حجت الاسلام فوقی با اشاره به جریان جشن‌های شاد که از عید غدیرخم ایجاد شد، تصریح کرد: در شادی اهل البیت (ع) مثل عزاداری‌ها باید برنامه ریزی صورت بگیرد و برای نشاط مردم کار شود.

وی اضافه کرد: اهل البیت (ع) هم در شادی‌ها به شادی پرداخته و انتظار از شیعیان هم حرکت در این مسیر وجود دارد که این اتفاق در استان اصفهان رقم خورد و همکاری خوبی مردم و تشکل‌های فرهنگی داشته اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه ۲۰۰ موکب در ایام اربعین در این استان ایجاد شد، اذعان داشت: برنامه‌های شاد برای مناسبت‌های مذهبی ولایت و اعیاد انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منتظر واقعی برای شادی مردم تلاش می‌کند، تصریح کرد: یاران امام زمان (عج) دل مردم را شاد کرده و همواره امیدواری در دل شیعیان ایجاد می‌کنند.

برگزاری جشن آغاز امامت

حجت الاسلام فوقی از برگزاری جشن آ‎غاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) خبرداد و گفت: این برنامه امشب و فردا در شهر‌های استان برگزار می‌شود.

وی یادآورشد: بعد از ظهر پنجشنبه جشن باشکوهی در میدان امام حسین (ع) اصفهان با همکاری هیات‌های مذهبی و شهرداری به این مناسبت برگزار خواهد شد.

ارسال نظر