کد خبر: ۶۴۲۹
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان تأکید کرد:

عدم توجه به آرمان‌های شهدا دلیل تلاطم جوانان/ جوانان دشمن شناسی کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: اگر امروز برخی از جوانان ما به تلاطم خورده‌اند، دلیل آن عدم توجه آنها به آرمان‌های شهداست.
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

عدم توجه به آرمان های شهدا دلیل تلاطم جوانان/ جوانان دشمن شناسی کنند

به گزاش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام و المسلمین سید جواد محمدزاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با اشاره به اینکه اغتشاشات در برخی مناطق و حوادث اخیر کشور از چند بُعد قابل بررسی است، اظهار کرد: یقیناً در مقابل مشکلات، گرفتاری ها و تنگناهای مسیر انقلاب، دشمن قسم خورده داریم تا جامعه را از مسیر اصلی منحرف کند.

حجت‌الاسلام سید جواد محمدزاده با تأکید بر اینکه جامعه امروز ما به خصوص جوانان و نوجوانان باید دشمن شناسی خود را تقویت کنند، ادامه داد: بهترین مرجع و منبع در این زمینه نهج البلاغه امیرالمؤمنین امام علی (ع) است که به صراحت در نامه‌ها، خطبه‌ها و کلمات قصار ایشان به آنها اشاره شده است.

وی با بیان اینکه اگر جامعه ای سرشار از معادن و منابع غنی باشد اما  در دشمن شناسی ضعیف باشد، به طور یقین به مشکل می خورد، خاطر نشان کرد: اگر امروز برخی از جوانان ما به تلاطم خورده اند، دلیل آن عدم توجه به آرمان های شهدا و بررسی نکردن روش زندگی آنها است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدزاده با اشاره به اینکه نگاه به زندگی شهید احمدی روشن، شهید باکری، شهید شهریاری، شهید کاظمی و سایر شهدا پندهای بسیاری دارد، تصریح کرد: این شهدا رابطه با امام امت خود را قوی کرده بودند و برای همین دلیل است که از گزند دشمنان دور بودند و در مسیر انقلاب حرکت کردند.

وی با تأکید بر اینکه شهدا در همه دوره های انقلاب از جمله نبرد حق علیه باطل، علمی، اقتصادی، صنعتی، هسته ای، دفاع از مرزها و اسلام و سایر حوزه ها همیشه آماده و در صحنه بودند، اضافه کرد: درست کردن رابطه جوانان و نوجوانان با امام امت از الزامات است و باید برای این موضوع مهم همه دستگاه ها دست بکار شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان بر توسعه همه جانبه علمی کشور در شرایط کنونی تأکید کرد و گفت: اگر جوانان و نوجوانان ما آگاه و از نظر علم توحیدی غنی شوند، به طور یقین رابطه با امام امت هم در سایه این بصیرت شکل می گیرد و از خطا، توطئه و دسیسه دشمنان در امان می مانند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار