کد خبر: ۶۴۳۵
به‌همت اداره تبلیغات اسلامی سنندج؛

جلسه ستاد شئون فرهنگی ویژه برنامه‌های هفته وحدت در سنندج برگزار شد

جلسه ستاد شئون فرهنگی به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج به مناسبت هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت در سنندج برگزار شد.
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

به گزارش پایگاه خبری نهضت، «حمیدرضا گوهری» در جلسه ستاد شئون فرهنگی که به مناسبت هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت در سنندج برگزار شد، با اشاره به تقارن برنامه‌های هفته کودک کانون پرورش فکری کودکان با هفته وحدت، اظهار کرد: برنامه‌های متعددی در این ایام با رویکرد توجه به مباحث تربیتی، آموزشی و نشاط کودکانه برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بنا دارد برنامه‌های امسال هفته ملی کودک را را در مناطق حاشیه شهرستان برگزار کند تا زمینه بهره‌مندی کودکان حاشیه شهر از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراهم شود.

وی از برپایی غرفه‌های نقاشی و قصه‌گویی در خلال برنامه فاخر ملی امت احمد خبر داد و گفت: با برگزاری همایش بزرگ ملی امت احمد در سنندج این کانون اقدام به برپایی غرفه ویژه کودک و نوجوان خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج نیز در این جلسه اظهار کرد: هدف از این جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی برای برگزاری برنامه‌های هفته وحدت است تا با تعامل همه دستگاه‌های زیربط برنامه‌های درخور شان این ایام برگزار شود.

حجت‌الاسلام حاتمیان اعلام کرد: مهمترین برنامه‌های این مناسبت مهم برگزاری همایش بزرگ هزار دف با مدیریت حوزه هنری است که در ویژه برنامه ملی امت احمد اجرا خواهد شد.

وی اعلام کرد: در این ویژه برنامه ملی همه دستگاه‌های فرهنگی مشارکت خواهند داشت و از میدان آزادی تا چهار راه چهارباغ با رویکرد موکب‌های متنوع فرهنگی پیاده‌روی عمومی انجام می‌گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج تصریح کرد: برگزاری مراسم معنوی باشکوه در مهدیه شهرستان سنندج با سخنرانی یکی از ماموستایان شهر سنندج نیز از دیگر برنامه‌های هفته وحدت در سنندج خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمیان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج همچنین از برگزاری مراسمات مولودی خوانی در مساجد و تکایای سنندج خبر داد.

صلواتی نماینده شهرداری سنندج نیز از فضاسازی و تبلیغات محیطی در هفته وحدت توسط شهرداری خبر داد و گفت: دربحث غرفه بندی مراسم یکپارچه ملی امت احمد شهرداری آماده هرگونه فعالیت است.

برپایی غرفه و ایستگاه صلواتی در مهدیه شهرستان  سنندج  در سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) نیز از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار