کد خبر: ۶۴۳۹
امام جمعه اهل سنت نگین شهر:

گلستان سرزمین وحدت و برادری است

حاج آخوند ابوبکر خوجملی گفت: گلستان به عنوان الگوی حسنه وحدت در کشور شناخته شده و سرزمین برادری است.
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حاج آخوند ابوبکر خوجملی در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته وحدت اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی که براساس آموزه‌های دینی و وحدت توسط امام راحل پایه گذاری شد و توسط رهبر معظم انقلاب استمرار دارد، خدمات رسانی به نقاط مختلف کشور در دستور کار قرار گرفت.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر با بیان اینکه خدمات رسانی به نقاط دور دست و روستاها جزو برنامه‌های مهم نظام و مسئولان قرار دارد، افزود: الحمدلله در اوان پیروزی انقلاب، جهاد سازندگی به میدان آمد و تمام روستاها با همه مذاهب و اقوام مختلف به طور مساوی از آن بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه عمران و آبادانی جزو برکات نظام بوده است، گفت: آبادانی روستاها و توجه به مسائل عمرانی، آسفالت، آبرسانی و غیره جزو آرمان‌های انقلاب بود و این امر استمرار یافت و اهل تسنن و شیعه از این خدمات یکسان بهره مند شدند.

خوجملی در خصوص وحدت هم بیان کرد: وحدت قدرت و امنیت می‌آورد و این امر بر کسی پوشیده نیست که اگر نظام‌های سلطه گر از انقلاب ما حساب می‌برند به خاطر وحدت بین هموطنان شیعه و سنی است.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر عنوان کرد: گلستان به عنوان الگوی حسنه وحدت در کشور شناخته شده و سرزمین برادری است و آسایش ما در سایه همدلی به دست آمده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه دشمنان همین سرمایه را هدف قرار داده و می‌خواهند این همدلی را از ما بگیرند که باید با هوشیاری خود آن را حفظ کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار