کد خبر: ۶۴۴۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خبرداد؛

۲۳ برنامه محوری گرامیداشت هفته وحدت در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام منصور باقربیک تبریزی گفت: ۲۳ برنامه محوری گرامیداشت هفته وحدت با حضور علمای شیعه و سنی در این استان برگزار می‌شود.
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت،  حجت‌الاسلام منصور باقربیک تبریزی-مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اين استان اظهارداشت: برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی و کشوری در مساجد اهل سنت، برگزاری نشست‌هایی با حضور علما و طلاب شیعه و سنی با محوریت وحدت، اعزام مبلغ به مساجد شیعه و سنی با محوریت وحدت از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت در استان است.

وی از تجلیل خادمین مکتب حسینی در ۲۵ مهرماه خبر داد و افزود: در این مراسم از برگزیدگان جشنواره ماه نشان نیز تجلیل خواهد شد همچنين ۱۰۵ اثر به اين جشنواره ارسال شده که شامل هشت فیلم و ۹۷عکس است که چهار اثر در بخش فیلم و پنج اثر در بخش عکس انتخاب خواهند شد. 

وی با اشاره به اینکه آشوب‌های اخیر در زاهدان کاملا سازماندهی شده بود اظهارداشت: حوادث اخیر یک جنگ تمام عیار شهری بود و تمام سلاح‌های مورد استفاده اغتشاشگران توسط گروهک‌های معاند و تجزیه طلب ساماندهی شده بود.

حجت الاسلام باقر بیک در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: حوادث و جریانات اخیر در کشور از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی و آشوبگران با یک برنامه دقیق و مشخص وارد ميدان شدند اين در حالي است كه رسانه‌ها بايد به هوش باشند  كه دشمنان به به دنبال تضعيف ايران اسلامي هستند و از يك كشور مسلمان مقتدر، هراس دارند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار