کد خبر: ۶۴۵۶
با قرائت بیانیه‌ای صورت گرفت؛

قدردانی «دختران حاج قاسم» از نیروهای انتظامی و امنیتی

جمعی از دانش آموزان شهر بندرعباس با قرائت بیانیه‌ای از حضور نیروهای انتظامی و امنیتی در برخورد با اغتشاشگران و مخلان امنیت تقدیر کردند.
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

به گزارش پایگاه خبری نهضت ، طی مراسمی که در مدرسه دخترانه صدرا بندرعباس برگزار شد دانش آموزان این مدرسه با قرائت بیانیه‌ای تحت عنوان «دختران حاج قاسم» از تلاش نیروی انتظامی و دیگر نیروهای امنیتی در برخورد با مخلان امنیت در روزهای اخیر تقدیر کردند.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام محمد فولادی معاون این اداره کل و تنی چند از کارکنان نیروی انتظامی استان هرمزگان برگزار شد، دانش آموزان مدرسه صدرا عنوان کردند: «ما نوجوانان و جوانان انقلاب اسلامی، با پدر عهد بسته‌ایم در این مسیر پر پیچ و خم، از هیچ سختی نهراسیده و پیرو ولایت مطلقه فقیه باشیم و تا اتصال این انقلاب به ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از جان و جوانی خود گذشته و هر آنچه در دست داریم را فدای حفظ و تداوم این انقلاب نمائیم».

متن این بیانیه به این شرح است:

سلام بر شهیدان، سلام بر رزمندگان و ایثارگرانی که به تأسی از سرور و سالار شهیدان، در راه خدا و برای اعتلای پرچم اسلام، از جان گذشته‌اند و خون خود را تقدیم این انقلاب نموده‌اند؛ سلام بر شما سربازان روح الله.

شگفت است چنین تقارنی که در هفته دفاع مقدس، حماسه‌ای مقدس برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران آفریده‌اید؛ چه حماسه‌ای که با ایثار و از خود گذشتگی، راه بر نفوذ دشمن قسم خورده بسته‌اید و جان خود را بر کف نهاده تا در مقابل فتنه‌های مستکبرین و معاندین بایستید.

ما دختران حاج قاسم سلیمانی هستیم؛ دختران فرمانده سخت‌ترین میدان‌ها؛ ما بر این باوریم که شما هم سنگران و هم تفکران حاج قاسم، یقین بر این دارید که چون مولایتان فاتح خیبر، اگر کوه‌ها از جای بجنبند، همچنان ثابت قدم بمانید؛ دندان بر دندان بفشارید، سر را به خداوند بسپارید، قدمهای استوار تان را بر زمین کوبیده، تا دورترین کرانه‌های میدان نبرد را از نظر گذرانده و به وقت حمله، بیم به خود راه نداده و آگاه هستید که پیروزی از جانب خدای سبحان است. (خطبه ۱۱ نهج البلاغه)

ما نوجوانان و جوانان انقلاب اسلامی، با پدر عهد بسته‌ایم در این مسیر پر پیچ و خم، از هیچ سختی نهراسیده و پیرو ولایت مطلقه فقیه باشیم و تا اتصال این انقلاب به ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از جان و جوانی خود گذشته و هر آنچه در دست داریم را فدای حفظ و تداوم این انقلاب نمائیم.

ما قدردان شما مأمورین و مسئولین نیروی انتظامی جمهوری مقدس اسلامی ایران بوده و مدیون زحمات مخلصانه، مجاهدانه و شبانه روزی شما برای حفظ این انقلاب هستیم.

از خداوند متعال برای شما و خانواده تان صحت و سلامت را خواستاریم و عهد می‌بندیم که ما دختران حاج قاسم سلیمانی، زینب‌وار، مادران آینده جوانانی خواهیم بود که در صف اول جبهه‌ها، ثابت قدم مانده و پای کار اسلام و انقلاب بمانند و به شما بپیوندند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار