کد خبر: ۶۴۶۵
احمد ابوالقاسمی قاری بین‌المللی قرآن کریم:

مواضع جامعه قرآنی هم‌صدا با نظام اسلامی است

قاری بین‌المللی قرآن معتقد است که مواضعمان همراه و هم‌سو با جمهوری اسلامی است، هر چند که به خاطر این مواضع توسط عده‌ای معلوم‌الحال مورد فحاشی و توهین قرار گرفتیم.
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴

مواضع جامعه قرآنی هم‌صدا با نظام اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، احمد ابوالقاسمی - قاری بین‌المللی قرآن کریم - درباره حوادث روز‌های اخیر کشور گفت: اهالی قرآن هم همگام با ملت مؤمن و انقلابی اغتشاشات روز‌های اخیر را محکوم و بر حفظ اصل نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند است.

وی ادامه داد: البته این ایام به خاطر محدودیت اینترنت نمی‌شد چندان در فضای مجازی کار کرد و موضع گرفت، اما مواضعمان همراه و هم‌سو با جمهوری اسلامی است، هر چند که به خاطر این مواضع توسط عده‌ای معلوم‌الحال مورد فحاشی و توهین قرار گرفتیم.

ابوالقاسمی با بیان اینکه مخالفان جمهوری اسلامی طاقت شنیدن هیچ حرف و نظری جز خودشان را ندارند، گفت: متأسفانه افرادی که ادعا دارند باید به عقاید دیگران احترام گذاشت و خواستار آزادی بیان و عقاید هستند، تا کسی خلاف نظر و عقیده آن‌ها صحبت می‌کند، به او فحاشی می‌کنند. اما از طرفی می‌گویند که فضا بسته است، خفقان است و نمی‌گذارند حرف بزنیم، اما اگر کسی خلاف نظر آن‌ها سخن بگوید، می‌شود تند‌رو و مزدور.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تجمع میدان انقلاب گفت: مخالفان حتی جمعیت میلیونی حاضر در میدان انقلاب که به حمایت از نظام اسلامی برخاستند را نمی‌خواهند ببینند و این جمعیت میلیونی را می‌گویند که این‌ها از مردم نیستند، اما چند صد نفر که در خیابان آشوب می‌کنند، می‌گویند مردم، متأسفانه برخی سلبریتی‌های بی‌سواد هم از آن‌ها حمایت می‌کنند.

این مدرس قرآن کریم ادامه داد: این‌ها تکلیفشان معلوم نیست که قائل به گفتگو هستند یا نه، در این میان اگر کسی علیه آن‌ها موضع بگیرد، او را می‌زنند، کسی که موضعی هم نگیرد را هم می‌زنند که باید به نفع ما موضع بگیری برخی چهره‌ها را تهدید می‌کنند که چرا موضع نمی‌گیری، معلوم نیست پیرو چه قاعده و مکتبی هستند و هرکس خلاف نظر آن‌ها بگوید او را مزدور و خائن می‌نامند.

ابوالقاسمی با بیان اینکه این‌ها داعشی‌های پیشرفته و خوش‌پوشی هستند که به جز حرف خودشان هیچ چیزی را قبول ندارند، گفت: داعش هم برای خود تفکری دارد ولو غلط، این‌ها هیچ چیز ندارند. شاید بشود با داعش مذاکره کرد، اما با این‌ها نمی‌شود، یه عده سلبریتی هم از آن‌ها حمایت می‌کنند. اینکه یک پلیس را آتش بزنند یا گلویش را ببرند، اشکالی ندارد، اما اگر پلیس در مقابل آشوب آن‌ها بایستد می‌شود آدم کش.

وی با اشاره به تفکر تجزیه‌طلبی برخی اغتشاشگران گفت: دشمن قبلاً به دنبال فروپاشی نظام بود، اما وقتی موفق نشد امروز با یک موضع احمقانه به دنبال تجزیه ایران است و هدف اولشان هم کردستان است. سؤال اینجا است که کدام کردستان؟ آیا کردستان عراق، کردستان سوریه، کردستان ترکیه این‌ها ذره‌ای رشد و پیشرفت داشته‌اند که اگر کرد‌ها از ایران جدا شوند اتفاق خاصی در زندگی‌شان می‌افتد؟ نه. اگر هم بر فرض محال جدا شوند برایشان بدتر است و بدبخت‌تر خواهند بود و شکننده‌تر و آسیب‌پذیر‌تر خواهند بود.

این استاد قرآن هدف از تجزیه‌طلبی را تضعیف نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: این بحث ربطی به استقلال کرد‌ها ندارد و هدف تضعیف جمهوری اسلامی است، این بهانه‌ای برای اقوام دیگر برای جدایی و از بین رفتن نه تنها جمهوری اسلامی بلکه از بین رفتن ایران است. در حالی که خواب آن را هم نخواهند دید. جمهوری اسلامی برای تمامیت عرضی‌اش ۳۰۰ هزار شهید داده است و ملت بیدار نمی‌گذارند حتی یک وجب از این خاک کم شود.

وی در پایان گفت: حتی مخالف جمهوری اسلامی اگر عقل و شرف داشته باشد با تجزیه کشور مخالف باشد، حتی کسی با دین هم مشکل داشته باشد با تکه تکه کردن کشور موافق نیست وگرنه او شرف ندارد و به معنی واقعی خائن به وطن است.

اخبار مرتبط
ارسال نظر