کد خبر: ۶۵۰۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

دشمن، به دنبال تحریف حقایق در چشم مردم است

حجت‌الاسلام انصاری راد گفت: دشمن، به دنبال تحریف حقایق در چشم مردم است تا بتواند عمل و بازو و اراده‌ی مردم را به‌سمت گمراهی بکشاند.
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در دیدار علمای اهل سنت بندرعباس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس که بمناسبت هفته وحدت برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: جهاد تبیین اهمیّتی بسیار ژرف دارد، چراکه هم جنبه‌ی الهی دارد، هم جنبه‌ی انسانی دارد.

وی با بیان اینکه تبیین، دستگیری از دل‌ و ذهن‌ِ ِانسان‌هایی است که دچار عدم علم، شک و جهالت هستند ، عنوان داشت: مواجهه با حرکت گمراه‌کننده‌ای که هدف دشمن بوده و فکر، ذهن جوان و عموم مردم را در ابهام و شک نگه می‌دارد؛ از مسیر جهاد تبیین، قابل جلوگیری و خنثی کردن است.

حجت الاسلام انصاری راد عنوان داشت: امروز دشمن، به دنبال تحریف حقایق در چشم مردم است تا بتواند عمل و بازو و اراده‌ی مردم را به‌سمت گمراهی بکشاند و یکی از نمونه‌های آن تطهیر رژیم طاغوت یا رژیم پهلوی است، در حالی که سم‌پاشی و تشویش اذهان و افکار جوانان و پوشاندن چهره‌ی تابناک اسلام و منحرف ساختن جوانان با عناوین فریبنده و رنگارنگ، از مهمترین آسیب‌های فکری بود که توسط رژیم پهلوی رقم می‌خورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به آثار و برکات جهاد تبیین در جامعه تصریح کرد: ارائه تبیین صحیح و جامع، گفتمان جدیدی را در موضوعات و مسائل مختلف ایجاد می‌کند که عامل مهمی است جهت عملیاتی شدن ارزش‌های انقلاب که ریشه در مبانی محکم دین دارند، به این معنا که یکی از نتایج تبیین، باعث شکل‌گیری گفتمان در جامعه می‌شود که تاثیر ژرفی در تحقق پیدا کردن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دارد.

وی خاطرنشان ساخت: یکی از زیباترین و والاترین واژه ها، واژه وحدت و برادری است، برادری و وحدتی که پیامبر رحمت در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام برای جوامع بشری به ارمغان آورد و امروز که دشمن کنونی تمام توان خود را برای براندازی نظام اسلامی بکار گرفته بایستی این وحدت و همبستگی در میان آحاد جامعه حفظ کنیم.

ارسال نظر