مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی عنوان کرد:

پویش‌های مجازی کودک و نوجوان زمینه ساز رشد جریان انسانی- فرهنگی پیشرو

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: پویش‌های مجازی کودک و نوجوان زمینه ساز رشد جریان انسانی- فرهنگی پیشرو در این گروه سنی است.
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود حسینی فضای مجازی را دارای فرصت‌ها و تهدید‌های متعدد دانست و بهره گیری صحیح از فرصت‌های این فضا را زمینه ساز رشد جریان انسانی- فرهنگی پیشرو به ویژه در نسل کودک و نوجوان برشمرد.

وی با تاکید بر اینکه ضرورت تربیت صحیح کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور گفت: بهره گیری از فضای مجازی در کنار فضا‌های واقعی برای شکل دهی به افکار و رفتار این قشر عظیم ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه برگزاری پویش ها، جشنواره‌ها و مسابقات مجازی دارای اهمیت بوده افزود: در این راستا پویش اولین میهمانی ویژه روزه اولی ها، پویش نسل مقاومت، پویش ترنم غدیری، پویش مکتب حسینی و جشنواره تولید محتوای برهان در سال جاری برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی تداوم این پویش‌ها را برای تعمیق هویت دینی و ملی کودکان و نوجوانان و رشد جریان فرهنگی پیشرو ضروری دانست و ادامه داد: یکی دیگر از کارکرد‌های پویش‌های مجازی زمینه سازی برای تربیت افرادی توانمند برای آینده نظام اسلامی در کنار سایر اقدامات تربیتی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از اتمام پویش مکتب حسینی نیز خبر داد و افزود: در این پویش که به مناسبت ماه محرم طراحی و اجرا شد، ۱۶ نفر در بخش عکس از حضور کودکان و نوجوانان در عزاداری ها، ۲۱ نفر در بخش فیلم، ۱۷ نفر در بخش کتابخوانی از کتاب صوتی «حسین از زبان حسین (ع)» منتخب شده و جوایز منتخبین اهدا شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار