کد خبر: ۶۵۲۲

اجرای بیش از ۲۵ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته وحدت در استان زنجان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: در هفته وحدت بیش از 25 ویژه‌برنامه فرهنگی به مناسبت هفته وحدت در سطح استان اجرا می‌شود.
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰

حجت‌الاسلام خسروی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان  ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول اظهار داشت: بیش از ۲۵ برنامه به مناسبت هفته وحدت در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع وحدت در جوامع بشری افزود: در شرایط سخت و دشوار فعلی که دین اسلام مورد هجوم و تخریب بدخواهان و گروهک‌های تکفیری قرارگرفته است، بهترین و مهم‌ترین راهکارهای عملی برای تحقق وحدت میان مسلمین به‌دور از شعارهای ذهنی، تمسک جستن به ولایت و اهل‌بیت (ع) است.

حجت‌الاسلام خسروی خاطرنشان کرد: یکی از ابزارهایی که دشمنان برای اختلاف بین مسلمان از آن استفاده می‌کنند، مسئله‌ی اختلافات مذهبی، شیعه و سنی است و با ایجاد این اختلاف درصدد هستند تا برادران را به جان هم بیندازند و نقاط اشتراک مهمی که بین برادران سنی و شیعه هست را کوچک جلوه دهند تا به اهداف شومشان برسند و لازم است همه ما مسلمانان هوشیار باشیم.

وی بیان داشت: هفته وحدت یکی از یادگارهای ماندگار و تاریخی امام راحل عظیم‌الشأن (ره) است و پیام هفته وحدت این است که مسلمانان همه باهم برادرند و باید میراث نبوت را پاس بداریم.

وی تصریح کرد: مهم ترین برنامه‌های هفته وحدت در استان زنجان ، ، «دیدار با خانواده شهدای اهل سنت»، ، «تقدیر از خیرین و چهره‌های جهادی اهل سنت»، «برگزاری کارگاه آشنایی با فرقه‌های ضاله»، «برگزاری میز خدمت در مناطق مساجد و نماز جمعه‌های اهل سنت» و «برگزاری جشنها و مسابقات فرهنگی ویژه هفته وحدت» است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان  تأکید کرد: انس و الفت بین برادران اهل سنت و شیعه  مثال‌زدنی است و با برگزاری برنامه‌های مشترک، در تلاش هستیم تا این وحدت و الفت را نمایان ساخته و مشترکات مذاهب اسلامی را در این منطقه تقویت کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار