کد خبر: ۶۵۳۸
به مناسبت هفته وحدت:

مسابقه رسول مهربانی‌ها «من عاشق محمدم» در هرمزگان برگزار می‌شود

کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان از برگزاری مسابقه رسول مهربانی‌ها «من عاشق محمدم» ویژه هفته وحدت در استان خبر داد.
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت، معصومه هوشمند کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی ضمن تبریک میلاد رسول اکرم (ص) اظهار کرد: گرامیداشت هفته وحدت؛ اهتمام به ارزش‌های اسلامی در جامعه است.
وی در ادامه، هفته وحدت را فرصت مناسبی برای توسعه و ترویج فرهنگ نبوی دانست و افزود: باید با استفاده از این فرصت تبلیغی و قرار گرفتن در این هفته مبارک اتحاد و انسجام امت اسلام را مستحکم‌ترکرد و با ارائه تصویری صحیح و مناسب از سیره‌ زندگانی حضرت در این خصوص کوشید.
کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان از برگزاری مسابقه رسول مهربانی‌ها «من عاشق محمدم» در استان در هفته وحدت خبر داد و گفت: علاقه مندان می‌توانند با ارسال دل نوشته در سه سطر شامل سرودن شعر در این مسابقه شرکت کنند و به آثار برتر هدیه‌ای به رسم یاد بود تقدیم می‌شود.
هوشمند ادامه داد: مهلت ارسال آثار ۱۴۰۱/۷/۲۰ است و شرکت کنندگان باید آثار خود را به شماره ۰۹۹۱۲۵۵۹۶۱۵، امور فرهنگی بانوان و ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان هرمزگان ارسال کنند.
وی همچنین از برگزاری مسابقه پویش من عاشق محمدم – طرح رفیقانه – رفیقانه‌ای از جنس مودت و دوستی – برای کودکان و نوجوانان – عناوین مسابقه در قالب نقاشی، جمله زیبا در مورد صلح، دوستی، مهربانی و ارادت به پیامبر(ص) و راستگویی خبر داد و گفت: شرکت کنندگان آثار خود را تا مورخ ۲۰/۷/۱۴۰۱ به شماره ۰۹۹۱۲۵۵۹۶۱۵ در ایتا ارسال کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار