کد خبر: ۶۵۴۶

برگزاری مسابقه رسول مهربانی‌ها در هرمزگان

کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان از برگزاری مسابقه رسول مهربانی‌ها «من عاشق محمدم» ویژه هفته وحدت در استان خبر داد.
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

برگزاری مسابقه رسول مهربانی‌ها در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری نهضت، معصومه هوشمند، کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد رسول اکرم(ص) اظهار کرد: گرامیداشت هفته وحدت، اهتمام به ارزش‌های اسلامی در جامعه و فرصت مناسبی برای توسعه و ترویج فرهنگ نبوی است.

کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: باید با استفاده از این فرصت تبلیغی و قرار گرفتن در این هفته مبارک، اتحاد و انسجام امت اسلام را مستحکم‌تر کرد و با ارائه تصویری صحیح و مناسب از سیره زندگانی حضرت در این خصوص کوشید.

هوشمند از برگزاری مسابقه رسول مهربانی‌ها «من عاشق محمدم» در استان در هفته وحدت خبر داد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال دل نوشته يا شعر در سه سطر  در این مسابقه شرکت کنند و به آثار برتر هدیه‌ای به رسم یادبود تقدیم می‌شود. مهلت ارسال آثار تا ۲۰ مهرماه سال جاری است و شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به شماره ۰۹۹۱۲۵۵۹۶۱۵ در پیام‌رسان ایتا امور فرهنگی بانوان و ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان هرمزگان ارسال کنند.

وی در پایان یادآور شد: مسابقه پویش من عاشق محمدم در قالب طرح رفیقانه (رفیقانه ای از جنس مودت و دوستی برای کودکان و نوجوانان) در رشته‌های نقاشی، شعر، جمله نویسی زیبا و دل‌نوشته در ۳ سطر با موضوعات صلح، دوستی، مهربانی و ارادت به پیامبر(ص) و راست‌گویی برگزار می‌شود.

ارسال نظر