کد خبر: ۶۵۵۴
رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا:

جشن‌های هفته وحدت در بیش از ۸۰ مسجد صومعه‌سرا برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده گفت: بیش از ۸۰ مسجد و ۱۵ هیئت مذهبی جشن‌های هفته وحدت را برگزار می‌کنند.
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام «علیرضا ابراهیم‌زاده» از گیلان با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های وحدت‌آفرین انقلاب و تجدید وحدت و انسجام مسلمانان است.
رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه وحدت و برادری واژه بسیار زیبایی است که پیامبر رحمت و دیگر انبیای الهی برای بشر به ارمغان آوردند افزود: پیامبر اکرم (ص) در حدیثی فرموده اند؛ «از حاکمان الهی اطاعت کنید و گوش بفرمان باشید»؛ زیرا اطاعت از رهبری مایه «وحدت امت اسلام» است.
وی با بیان اینکه هر زمان که مسلمانان با هم اتحاد داشته‌اند و به هم یاری رساندند، دشمنان را مغلوب کرده و بر آنان پیروز شدند، گفت: دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تلاش دارند با ایجاد تفرقه و از بین بردن انسجام و وحدت بین مسلمانان به اهداف پلید خود دست یابند که در این راستا امت اسلامی در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و همبستگی است.
حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت ویژه برنامه‌هایی توسط این نهاد در شهرستان برگزار می‌شود تصریح کرد: بیش از ۸۰ مسجد و ۱۵ هیئت مذهبی جشن‌های هفته وحدت را برگزار می‌کنند.
رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: اعزام ۵۰ مبلغ و ۳۰ مداح به مساجد و هیئات مذهبی، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری محافل انس با قرآن در خانه‌های قرآنی و مساجد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و جشن‌های خیابانی و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌های ما در هفته وحدت است که کلیه این برنامه‌ها با رعایت کامل دستورالعل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار