کد خبر: ۶۵۶۹
با صدور پیامی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درگذشت «دکتر رضا روستا آزاد» را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی - با صدور پیامی، درگذشت زنده یاد دکتر رضا روستا آزاد -رئیس اسبق دانشگاه شریف و استاد دانشکده مهندسی شیمی این دانشگاه را- تسلیت گفت و از وی به عنوان استادی مومن و انقلابی که نقش پررنگی در تربیت و پرورش دانشجویان مومن و نخبه داشت یاد کرد.
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درگذشت «دکتر رضا روستا آزاد» را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه خبری نهضت ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی- با صدور پیامی، درگذشت زنده یاد «دکتررضا روستا آزاد» را تسلیت گفت و از وی به عنوان استادی مومن و انقلابی که نقش پررنگی در تربیت و پرورش دانشجویان مومن ونخبه داشت یاد کرد.

درمتن پیام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آمده است:

«خبر تأسف‌بار درگذشت استاد فرهیخته و وارسته، برادر مجاهدم زنده یاد دکتر رضا روستا آزاد، موجب تأثر فراوانِ جمع کثیری ازجامعه‌ی علمی و تألم شدید امثال بنده - که سالیان متمادی از نعمت معیت این مرد بزرگ بهره‌مند بوده‌ایم- گردید.

وداع با انسانی مومن، انقلابی، حکیم، فکور، موثر، دلسوز، ساعی، شجاع، صریح، صادق و صبور حتّی پس از طیّ دوره‌ی طولانی بیماری، برای همه‌ی علاقه‌مندان، سخت و جان‌کاه است.

مرحوم دکتر روستاآزاد که سابقه‌ی ریاستِ یکی از مهم‌ترین دانشگاه‌های کشور را در کارنامه‌ی خود داشتند، نقش پررنگی در تربیت و پرورشِ دانشجویان مومن و نخبه‌ی این سرزمین ایفا نمودند که بسیاری از آنان، در اعتلای جایگاه علمی و فن‌آوری کشورمان سهیم و موثر هستند.

دل‌بستگی و تعلق خاطرِ جناب ایشان به پرورش علمی، روحی و اخلاقیِ دانشجویان و تلاش برای شکوفایی و بالندگیِ استعداد‌های بالقوه‌ی فرزندان برومند ایران اسلامی در کنار غیرت، جدیت، سخت‌کوشی، آزادگی و عزّت نفس، او را به عنوان یک معلم و مربی برجسته، نام‌دار نمود.

حضورِ به‌تمام معنا اخلاق‌مدار در عرصه‌های جهاد علمی و سیاسی و مدیریتی، او و رفتار کریمانه و درس‌آموزش را در اذهان ماندگار خواهد کرد.

با چشمان اشک‌بار، فقدان این استاد به حقیقتِ معنا؛ «بسیجی» را به جامعه‌ی علمی و دانشگاهی و فرهنگی کشور تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی رضوان و رحمت واسعه الهی و علو درجات و نیز شفاعت پیامبر اعظم برای آن عزیز، از درگاه ایزد منان برای خانواده‌ی ارجمند و محترم روستاآزاد و همه شاگردان و وابستگان، صبر و شکیبایی و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم».

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار