کد خبر: ۶۵۹۵
با پی‌گیری روحانی مستقر انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی مسیر جدید دورودگاه – آبپخش دشتستان

با پی‌گیری‌های حجت‌الاسلام رنجبر، عملیات اجرایی مسیر جدید دورودگاه – آبپخش در شهرستان دشتستان آغاز شد.
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت، پروژه عملیاتی احداث مسیر دورودگاه – آبپخش شهرستان دشتستان بعد از وقفه‌ای دو ساله با همت حجت‌الاسلام حسین رنجبر ملومه، امام مستقر شهر آبپخش از سر گرفته شد.

هزینه‌های این پروژه با کمک‌های مردمی از بخش‌های زکات، خمس و ... جمع‌آوری، و با همراهی و مساعدت های بی‌شائبه ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بخشی از بودجه این پل تامین شد.

حجت الاسلام رنجبر ملومه ابراز داشت : قول ما برای احیای این مسیر بر جای خود باقیست و امیدواریم با همت و همراهی مردم این مسیر را به اتمام برسانیم. مسیری که شروع کننده آن مردم بوده‌اند و تمام کننده هم مردم خواهند بود، در اینجا ما خادمی بیش نبوده‌ایم.

روحانی مستقر شهر آبپخش گفت : همچون گذشته منتظر کمک‌های مردمی شما عزیزان  هستیم. قطعا هزینه در ساخت این مسیر برکات دنیوی و اخروی را برای خیرین عزیز در پی خواهد داشت .

وی بیان داشت : اکنون با پی‌گیری‌های نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، بخشی از بودجه تأمین شده و در حال ساخت یک دهانه دیگر برای پل هستیم تا به امید خدا پس از تکمیل پل، مسیر را آماده کنیم.

حجت‌الاسلام رنجبر ملومه ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: زحمات نماینده مردمی و انقلابی شهرستان دشتستان بر هیچکس پوشیده نیست و چه آن زمان که پی‌گیر پل اصلی دورودگاه بودیم و چه اکنون که در حال ساخت پل و مسیر جدید دورودگاه – آبپخش هستیم، همواره به عنوان یک پشتیبان در کنار ما بوده است.

این مسیر که در سال‌های خیلی دور به عنوان مسیر ارتباطی استان‌های بوشهر، فارس و خوزستان بوده، به مرور زمان با احداث و ایجاد پل بزرگ روستای کلل بر روی رودخانه دالکی، کم کم از رونق افتاده و به مسیر متروکه تبدیل شد که تنها استفاده از آن، به عنوان یک مسیر بین باغی در آن سوی رودخانه شاهپور بود.

گفتنی است، حجت‌الاسلام رنجبر ملومه با حضور بیش از 4 ساله خود در روستای دورودگاه به عنوان روحانی مستقر، تحولی بنیادین در برخی زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و ... ایجاد کرد که یکی از آن‌ها احیای مسیر دورودگاه – آبپخش به شمار می‌آید و در نهایت با یک کارنامه درخشان به دعوت و اصرار اهالی شهر آبپخش به این شهر کوچ کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار