کد خبر: ۶۶۷۸
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

«ارتقای سواد رسانه‌ای» ضرورت اصلی جامعه امروز است

حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور- ، با تاکید بر افزایش دانش رسانه‌ای در جامعه گفت: ارتقای سواد رسانه‌ای، ضرورت اصلی جامعه امروز است.
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

به گزارش پایگاه خبری نهضت،  حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی در همایش«یاوران جهاد تبیین» که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر در کشوراظهار کرد: تقابل جدی حق و باطل در شرایط امروز کشور حاکم است.
وی، ایمان و عمل صالح را راه تشخیص فتنه دانست و افزود: دشمن  تلاش می‌کند با بهانه تراشی‌های مختلف، انقلاب اسلامی را حذف کند.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به ترفند‌های رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی گفت: استکبار جهانی، نفس‌های آخر را می‌کشد و تلاش می‌کند با رنگ و لعاب رسانه ای به نظام اسلامی ضربه بزند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی ، با بیان اینکه باخت دشمن در جریان فتنه واضح است، گفت: صحنه باخت دشمن با حضور میدانی و انقلابی مردم ایران در حمایت از انقلاب و نظام به تصویر درآمد.
وی با اشاره به هزینه‌های چند میلیارد دلاری دشمن علیه نظام اسلامی افزود: دشمن با تمام هزینه‌های سنگین و هنگفت نتوانسته صدمه ای به انقلاب بزند.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر افزایش دانش رسانه‌ای در جامعه گفت: ارتقای سواد رسانه‌ای ضرورت اصلی جامعه امروز است.
حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی با بیان اینکه نسل جوان امروز در فضای مجازی زیست می‌کند افزود: درک واقعی نسل مجازی امروز باید مورد توجه قرار گیرد، نسل جوان امروز با واقعیت‌های مجازی زندگی می‌کنند و باید آن‌ها را درک کنیم.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر تغییر رفتار‌ها در مواجهه با نسل جوان امروز، بیان کرد: در کنار توجه به اصول وعقاید، باید خواسته‌ها و نیاز‌های جوانان را درک کنیم. 
وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین افزود: جهاد تبیین با بسیج ملی و حضور میدانی مردم تحقق پیدا می‌کند.
حجت الاسلام عزت زمانی تغییر ساختار نظامات فرهنگی درکشور را جزو اولویت‌ها برشمرد و بیان کرد: در مسئله فرهنگی بسیار ضعیف عمل کردیم و خلاء‌ اقدامات موثر فرهنگی در کشور محسوس است.

فریب و دروغ، حربه اصلی دشمن
حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در همایش یاوران جهاد تبیین درسالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد: حوادث اخیر، حوادثی طبیعی است و این حرکت‌ها، موفقیت ایران اسلامی را نشان می‌دهد.
وی، حوادث اخیر را آزمایش الهی برشمرد و افزود: اهل ایمان و عمل، مکرر مورد آزمایش قرار می‌گیرند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه آزمون فتنه بسیار حساس و سرنوشت ساز است گفت: تشخیص حق و باطل در شرایط فتنه، بسیار سخت است و از همین رو است که آزمایش فتنه بسیار دشوار است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی با بیان اینکه فتنه در شرایط آخرالزمان سخت‌تر می‌شود، افزود: فریب و دروغ، از حربه‌های اصلی فتنه دشمن است.
وی ادامه داد: جنگ روایت‌ها، با ابزار قدرتمند رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی در حال پیاده سازی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برخی افراد آتش بیار فتنه دشمن شده اند، گفت: نسل جوان امروز دچار سردرگمی در جنگ روایت‌های رسانه‌ای دشمن شده اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی با اشاره به پویایی و سرزندگی انقلاب اسلامی گفت: دشمن با جنگ روایت‌ها، دنبال مایوس کردن مردم از نظام است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار