کد خبر: ۶۷۰۷

مراسم مولودی خوانی ویژه بانوان در شهرستان بانه برگزار شد

به همت کانون فرهنگی همیاران دانش و خانه قرآن روستایی سبدلو مراسم مشترک جشن میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) برگزار شد.
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان، بمناسبت ماه ربیع‌الاول، ماه پرخیر و برکت مولود و در دراستای برنامه‌های هفته وحدت مراسم مولودی خوانی با همکاری خانه قرآن متقین و کانون فرهنگی تبلیغی همیاران دانش ویژه بانوان در بعد از ظهر روز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ بعد از ظهر در خانه عالم روستای سبدلو برگزار شد.

رقیه پناهی مدیر خانه قرآن متقین مسئول برگزاری مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول گفت: ربیع الاول یکی از ماه هایی است که در آن وقف و نیکی پاداش چندین برابری دارد و مراسم مولودی خوانی و برگزاری آیین های مذهبی در این ماه پرخیر و برکت که مردم مناطق مختلف کردستان از دیر باز به آن پرداخته اند و هر سال بهمین مناسبت مراسم مولودی خوانی در سطح شهر و روستا برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مولودی خوانی در ماه ربیع الاول همراه با مدح و یادبود رسول اکرم(ص) است؛ این امر موجب آشنایی هر چه بیشتر مردم با سیره و سنت پیامبر گرامی اسلام می‌شود و از این رو عملی نیک و پسندیده است.

وی عنوان کرد: در این مراسم گروه مولودی خوانی و مداحی محمد رسول الله (ص) به اجرای مولودی خوانی و دف زنی پرداختند و تعداد بیشماری از بانوان مخاطب در کلاسهای آموزشی خانه قرآن متقین و کانون فرهنگی همیاران دانش در این مراسم حضور یافتند.

لازم به ذکر است؛ این مراسم با حمایت و همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه برگزار شد و برگزار این مراسم از مصوبات جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی برنامه های هفته وحدت بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار