کد خبر: ۶۷۰۹

مراسم هفتمین روز درگذشت شهید غلامرضا بامدی در سنندج برگزار شد

مراسم هفتمین روز درگذشت شهید غلامرضا بامدی در مسجد جامع سنندجبا حضور عموم مردم و مسئولان استان برگزار شد.
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

به گزار پایگاه خبری نهضت در کردستان، «حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد»  یکشنبه ‌(24 مهرماه) در مراسم هفتمین روز درگذشت شهید غلامرضا بامدی در سنندج با اشاره به اینکه شهید بامدی شامگاه شنبه 16 مهرماه در جریان اغتشاشات در سنندج به شهادت رسید، اظهار کرد: عامل شهادت شهید پاسدار غلامرضا بامدی دستگیر شد.

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: عامل شهادت شهید بامدی عضو حزب کومله است که در چند روز گذشته قصد خروج از کشور را داشت و در تور نیروهای امنیتی و اطلاعاتی افتاد و دستگیر شد.

 

وی افزود: دشمنان در اتفاقات اخیر قصد داشتند نظام اسلامی را دچار فروپاشی کرده و نور انقلاب را خاموش کنند اما با استقامت و مقابله ملت ایران مواجه شدند.

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: جمهوری اسلامی ابرقدرت شرق و غرب را کنار زده و جبهه استکبار نیز نتوانست هیچ غلطی بکند.

 

حجت‌الاسلام جعفرنژاد تصریح کرد: در فتنه ۸۸ اگر در هر کدام از کشورها آن اتفاقات برپا می‌شد، آن کشور دچار فروپاشی و سقوط می‌شد اما فتنه‌گران علی‌رغم اینکه دنبال سقوط انقلاب بودند نتوانستند هیچ غلطی کنند

 

وی با بیان اینکه دشمنان بعد از شکست توطئه‌هایشان، دنبال نفوذ به بدنه ادارات بودند اما باز هم نتوانستند کاری از پیش ببرند، گفت: این اراده خداوند متعال بوده که همه نقشه‌هایشان با شکست مواجه است.

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و ترفندها و استراتژی‌های مختلف از سوی دشمن، راه خود را مقتدرانه‌تر از گذشته پیش برده و می برد.

 

وی ادامه داد: عده‌ای در اغتشاشات اخیر فریب‌خورده و از سر نادانی و هیجانات به خیابان‌ها آمدند اما مزدوران ضدانقلاب و گروهک‌های تروریستی دنبال اهداف شوم خود بودند که البته به اهداف خود نرسیدند.

 

مراسم هفتمین روز درگذشت شهید غلامرضا بامدی با حضور مردم و مسئولان در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

ارسال نظر