کد خبر: ۶۷۴۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران:

در حوزه تعليم و تربيت دانش آموزان دیگر نهادها باید کنار آموزش و پرورش باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران گفت: در حوزه تعليم و تربيت دانش آموزی فقط آموزش و پرورش مسئول نیست. نهاد‌ها و دیگر دستگاه‌ها و حتی موسسات مردم نهاد نیز دارای مسئولیت هستند.
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران در نشست مشترک نهاد‌های حوزوی و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد گفت: در موضوعات دانش آموزی فقط آموزش و پرورش مسئول نیست. نهاد‌ها و دگیر دستگاه‌ها و حتی موسسات مردم نهاد که در حوزه تعلیم و تربیت فعال‌اند نیز دارای مسئولیت هستند.

حجت‌الاسلام زهرایی با بیان اینکه اگر در بخش‌هایی عملکرد مثبتی وجود داشته باشد مربوط به تمام  دستگاه‌هاست اظهار کرد: اعتقاد بنده براین است که اگر بخواهیم حرکت تحولی در موضوع کودک و نوجوان داشته باشیم باید بیش از گذشته پرتوان و دغدغه مندانه‌تر ورود پیدا کنیم.

وی در ادامه افزود: درحال حاضر حوزه علمیه همه توان خود را به میدان آورده است و در همین راستا نیز طرح «امین» را به اجرا گذاشته که این موضوع نشان می‌دهد، نهادی ماننده حوزه علمیه به موضوع آموزش و پرورش علاقه‌مند شده و فکر می‌کنم دستگاه‌های دیگر نیز باید به این خودآگاهی برسند.

حجت الاسلام زهرایی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی پیش از این طرح‌های زیادی در رابطه با موضوعات دانش آموزی داشته است افزود: فکر می‌کنم کم کاری‌هایی در گذشته صورت گرفته است که در همین راستا و برای جبران این موضوع اکنون طرح‌های خوبی برای این حوزه تدوین شده است که به طور مثال می‌توان به میز تخصصی کودک و نوجوان اشاره کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران در پایان به طرح «پیشگام» اشاره کرد و گفت: طرح تربیت کنشگر با عنوان «پیشگام» از دیگر طرح‌های در دست اجراست و مختص بخش دانشجویی است که بحمدالله با استقبال این قشر عزیز روبرو شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار