کد خبر: ۶۷۵۲
رئیس تبلیغات اسلامی قشم خبرداد:

آمادگی تبلیغات اسلامی قشم برای اعزام مبلغ به مدارس

حجت الاسلام غلامی از آمادگی تبلیغات اسلامی قشم برای اعزام مبلغ به مدارس خبر داد و گفت: حضور مبلغان و تعامل با دانش آموزان و مربیان، می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در تربیت نسلی دینی و پویا داشته باشد.
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت،  حجت الاسلام احمد غلامی رئیس تبلیغات اسلامی قشم در گفتگو با خبرنگار نهضت با تاکید بر اینکه حضور مبلغین در مدارس نقش تعیین کننده‌ای در تربیت دانش آموزان دارد گفت: قطعا حضور روحانيون و مبلغان دينی در ادارات نتايج مثبتی از جمله برپايی نماز اول وقت و جماعت، ترويج احكام اسلامی و پاسخگويی مبلغان به سؤوالات و شبهات و روشنگری را در پی دارد.

وی افزود: تبلیغات اسلامی قشم آمادگی دارد در راستاي وظايف فرهنگي و تبليغي خود و به منظور ارتقاء  فرهنگ‌ ديني دانش‌آموزان و فرهنگيان ايجاد فضاي معنوي در بين جوانان و نوجوانان، مبارزه با تهاجم فرهنگي و عقايد انحرافي و تقويت روح خود‌باوري و دين‌مداري، مبلغان توانمند را به مدارس اعزام کند.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: مبلغان از سوی تبلیغات اسلامی در مدارس حضور پیدا می‌کنند و با مطرح کردن مباحثی همچون امام شناسی و پاسخگویی به شبهات دینی دانش آموزان را با خود همراه می‌کنند این در حالی است  رجوع به مبلغ اعزامی پاسخ به بسیاری از پرسش‌های  نسل جوان را در پی دارد که این موضوع از نكات مثبت اين طرح است.

وی با اشاره به اهميت و ضرورت پرداختن به مسائل فرهنگی در بين كاركنان ادارات و دانش‌آموزان مدارس گفت: با عنايت به شروع سال تحصيلی جديد و آغاز فعاليت مدارس، اداره تبلیغات اسلامی قشم با همكاری آموزش و پرورش شهرستان نسبت به اعزام مبلغ به مدارس اقدام خواهد کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار