مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

شناخت منظومه فکری امامین انقلاب لازمه ورود به عرصه تبیین است

حجت الاسلام امامی گفت: رهبر انقلاب جهاد تبیین را واجب فوری می‌دانند و برای ورود به این عرصه، شناخت منظومه فکری امامین انقلاب لازم و ضروری است.
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

شناخت منظومه فکری امامین انقلاب لازمه ورود به عرصه تبیین است

به گزاش پایگاه خبر نهضت، حجت الاسلام منصور امامی، امروز در جلسه تبیینی که در مدرسه علمیه ریحانة الرسول(س) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب چند سال است بر مسئله جهاد تبیین تأکید دارند و بیش از ۴۰ کلیدواژه در این مورد از معظم له بیان شده است. جهاد تبیین بیشتر در مورد معارف و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که رهبر انقلاب آن را واجب فوری می دانند.

وی در ادامه انقلاب اسلامی را فرصتی برای شکوفا شدن معارف اسلامی عنوان کرد و گفت: یکی از مهم ترین وظیفه انقلابیون مطالبه گری و مقابله با جریان های فساد است؛ متاسفانه عده ای به خاطر ترس از رویارویی و جوابگو بودن به مردم، باعث ایجاد اغتشاشات شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: برای تبیین روشمند باید مسائل را احصاء کرده و بشناسیم، مواردی همچون مسائل زنان، جوانان، مباحث سیاسی، اقتصادی، اعتقادی و ... در جامعه نیاز به تبیین دارند که باید به صورت اولویت بندی شده بیان شوند.

وی افزود: شناخت مسائل و اولویت بندی آن و همچنین یادگیری روش های اقناع همراه با لطف و عطوفت از لوازم ورود به جهاد تبیین است. لازم است طلاب با تفکرات امامین انقلاب که جزء کارهای اصلی است، آشنا شوند. امام(ره) روح بسیار بلندی داشتند و شبیه ترین غیر معصوم به معصوم بودند و طلاب باید صحیفه امام را مورد مطالعه قرار دهند.

حجت الاسلام امامی تأکید کرد: رهبر انقلاب، فرمایشات امام راحل را انقلاب و مبانی آن عنوان کرده اند و لذا برای ورود به جهاد تبیین لازم است منظومه فکری امامین انقلاب را بشناسیم و بر اساس آن به تبیین مسائل بپردازیم.

ارسال نظر