کد خبر: ۶۸۴۷
حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی خبر داد

مهلت ثبت نام «پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع)» تمدید شد

حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از تمدید زمان ثبت نام برای شرکت کنندگان این جشنواره تا ۱۵ آبان ۱۴۰۱ خبر داد.
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

مهلت ثبت نام «پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع)» تمدید شد


به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه  در گفتگو با خبرنگار ما از تمدید زمان ثبت نام برای شرکت کنندگان این جشنواره تا ۱۵ آبان۱۴۰۱ خبر داد و افزود:  اين جشنواره با مشاركت سازمان دارالقرآن  برگزار مي‌شود همچنين با توجه به محدودیت دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در حوادث اخیر کشور و عدم دسترسی برخی از مخاطبین و شرکت کنندگان به سامانه‌های ثبت نام، و درخواست مکرر ستاد‌های استانی زمان ثبت نام جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تا روز ۱۵ آبان ماه تمدید و علاقه‌مندان می‌توانند طبق زمان‌بندی اعلام شده در بخش مسابقه‌ای نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گفته حجت‌الاسلام شفیعی، پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) با هدف ارتقای سطح آگاهی و به روز رسانی دانش و معلومات قرآنی خانواده‌های طلاب، ویژه همسر و فرزندان، طلاب برادر و خواهر در مقاطع سنی مختلف و با رویکرد آموزش و مسابقه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت تصریح کرد: بخش‌های آموزشی این جشنواره شامل « قرائت، ترتیل، حفظ و تدبر در مفاهیم قرآن کریم» به‌صورت حضوری و غیر حضوری است که در پایان به نفراتی که حائز حد نصاب نمرات لازم شوند، گواهینامه رسمی و معتبر از سازمان دارالقرآن الکریم اعطا می‌شود. همچنین بخش‌های مسابقه‌ای جشنواره شامل «قرائت، حفظ، ترتیل، تفسیر، صحیفه سجادیه، کتابخوانی و نقاشی» در مرحله استانی و کشوری است که در پایان به رتبه‌های برتر استانی جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد و افراد برگزیده در هر رشته نیز به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

گفتني است، است که در نیمه شهریور ۱۴۰۱ مرحله ثبت نام پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم و نهاد‌های حوزوی، با حضور حجت الاسلام حریزاوی، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، سید رضا تقوی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان تهران و نمایندگان نهاد‌های حوزوی کشور آغاز و از تیزر این جشنواره رونمایی شد.

علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند تا پایان روز یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱جهت ثبت نام و براي کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنند.

مهلت ثبت نام «پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع)» تمدید شد

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار