کد خبر: ۶۸۶۱
تا هشتم آبان ۱۴۰۱.

نمایشگاه محصولات مراکز فرهنگی حوزه هنری در برج میلاد دایر است

در حاشیه سینمایش ۴۱۰، نمایشگاه محصولات مراکز فرهنگی و هنری حوزه هنری در برج میلاد تا هشتم آبان ۱۴۰۱ در حال برگزاری است.
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

نمایشگاه محصولات مراکز فرهنگی حوزه هنری در برج میلاد دایر است


به گزارش پایگاه خبری نهضت، «سینمایش ۴۱۰» یکی از تازه‌ترین تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی است که با ترکیبی از تئاتر و جلوه‌های ویژه سینمایی اثری متفاوت را در برج میلاد به نمایش گذاشته است.

در حاشیه سینمایش ۴۱۰ نمایشگاهی متشکل از ۶ غرفه با حضور مراکز حوزه هنری، چون انتشارات سوره مهر، سپهرسوره هنر، حوزه هنری کودک و نوجوان، حوزه هنری دیجیتال، انتشارات مهرک و مکتب مهر برپاست که به ارائه محصولات فرهنگی می‌پردازند.

در این رویداد هنری که از ۲۱ مهرماه در برج میلاد آغاز شده، بازدیدکنندگان از نمایشگاه با فعالیت و برنامه‌های مراکز حوزه هنری آشنا می‌شوند.

در غرفه سوره مهر و مهرک، کتاب‌های منتشر شده توسط این انتشارات ارائه می‌شوند و در غرفه‌های حوزه هنری کودک و نوجوان و مکتب مهر کلاس‌های آموزشی و رویداد‌های فرهنگی و هنری این مراکز به مخاطبان معرفی می‌شوند.

در غرفه سپهر سوره هنر نیز رویداد‌های هنری و جشنواره‌هایی که از سوی مراکز هنری حوزه هنری توسط سپهر سوره هنر برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.

حوزه هنری دیجیتال نیز در غرفه‌ای جداگانه، به معرفی ظرفیت‌های حوزه هنری دیجیتال و ارائه امکانت این مجموعه از جمله تور مجازی حوزه هنری، گالری مجازی، مدرسه ماه وکرسی می‌پردازند.

نمایشگاه مراکز حوزه هنری تا ۸ آبان ماه هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در برج میلاد برپاست.

اخبار مرتبط
ارسال نظر