کد خبر: ۶۸۶۶

کلاس آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: کلاسهای آموزش عمومی قرآن کریم اعم از روخوانی و روانخوانی توسط خانه قرآن خاتم الاوصیاء با مدیریت مهرانگیز امیرخانی برگزار می شود.
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: کلاسهای آموزش عمومی قرآن کریم اعم از روخوانی و روانخوانی توسط خانه قرآن خاتم الاوصیاء با مدیریت مهرانگیز امیرخانی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این کلاسهای آموزشی در مقطع بزرگسالان برگزار می شود و سرفصلهای آموزشی این دوره مشتمل بر آشنایی با حروف عربی، حرکات کوتاه و کشیده، علائم سکون و تشدید و تنوین و مد، حروف ناخوانا، قواعد اشباع و خواندن تنوین نزد ساکن و وقف و علائم آن بوده و به قرآن آموزان حاضر در دوره ارائه می شود.

وی افزود: به افرادی که حد نصاب آزمون شفاهی پایانی را کسب نمایند، گواهینامه مربوطه از طرف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان اعطا خواهد شد.

وی ادامه داد: خانه قرآن خاتم الاوصیاء از سال ۱۳۹۵ با دریافت مجوز از اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان مشغول به فعالیت در این منطقه می باشد و برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی را با مدیریت مهرانگیز امیرخانی در طول سال و در مناسبت ها به صورت مستمر برگزار می کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار