کد خبر: ۶۸۶۸

اجتماع دختران انقلاب برگزار می شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: اجتماع دختران انقلاب عصر سه شنبه سوم آبان ماه ساعت ۱۵ در میدان انقلاب شهر شیروان برگزار می شود.
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

اجتماع دختران انقلاب برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری نهضت، «حجت الاسلام کاظم حریف» از شیروان اظهارکرد: اجتماع دختران انقلاب برای نوجوانان سنین ۱۲ تا ۱۸ سال عصر سه شنبه سوم آبان ماه در محل میدان انقلاب شیروان برگزار می شود که این مراسم همراه با سخنرانی، اجرای سرود و برپایی ایستگاه صلواتی خواهد بود.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان با بیان اینکه پیگیر دعوت سخنران کشوری هستیم، عنوان کرد: چنانچه دختران با خانواده هایشان حضور یابند ایرادی ندارد، این مراسم با هدف پایبندی به اعتقادات دختران ایران اسلامی به عفاف و حجاب برگزار می شود زیرا دشمن می خواهد همچنان نشان دهد که حجاب کامل در جامعه نیست و کم رنگ شده است.


حجت الاسلام حریف خاطرنشان کرد: در راهپیمایی ها و نمازجمعه و سایر مراسم ها، بانوان با حجاب زیاد هستند و با توجه به شرایط و فضای خاص جامعه، دختران و زنان همچنان به عفاف و حجاب پایبند هستند و  اجرای چنین برنامه ها تاثیر مثبتی بر سایرین دارد زیرا که این بزرگداشت شعائر دینی است و باید به آن توجه کرد.


وی تصریح کرد: باید به قشر نوجوان و مسائل دینی آنان توجه بیشتری صورت گیرد زیرا که آینده سازان جامعه هستند، نباید تحت تاثیر فضای غالب محیط قرار گیرند چرا که دشمنان به دنبال بی بند و باری جامعه و برگشت از دین هستند و می خواهند فضای جامعه را به سمت اهداف خود سوق دهند که همچنین اجازه ای به آنان نخواهیم داد.


حجت الاسلام حریف بیان کرد: تجلیل از دختران ممتاز و نمونه در حوزه های مختلف علمی، ورزشی، کنکور، المپیاد و غیره در حین اینکه حجاب را رعایت کرده و حائز مقام  و رتبه های برتر شده اند از جمله برنامه های مراسم مزبور خواهد بود.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار