کد خبر: ۶۸۹۲
خاطرات شهدای امنیت استان تهران در «شب خاطره» روايت مي شود

«رد خون» در حوزه هنری

اگر مي خواهيد روايت هايي دقيق ، واقعي و شنيدني درباره مردانگي و شجاعت مدافعان امنيت در اغتشاشات اخير استان تهران را بشنويد، بعد از ظهر پنجشنبه به تالار سوره حوزه هنري بياييد،‌ جايي كه خانواده و دوستان شهداي امنيت ، روايت هايي واقعي را از زندگي و شهادت آنها بيان مي كنند،‌ سيصد و چهلمین شب خاطره حوزه هنری با عنوان «رَد خون» ....
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴

روایت شهدای امنیت با عنوان «رد خون »


به گزارش پايگاه خبري نهضت، شب خاطره حوزه هنری که طبق سنت دیرینه خود پنج‌شنبه اول هر ماه برگزار می‌شود، ۵ آبان‌ماه با عنوان «رَد خون» روایت مدافعان امنیت؛ میزبان خانواده‌ ، دوستان و همرزمان شهدای اغتشاشات اخیر استان تهران خواهد بود.
در نشست شب خاطره حوزه هنری انقلاب اسلامی که با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مظلوم امنیت برگزار خواهد شد؛ خانواده، همرزمان و دوستان شهیدان فرید کرم‌پور، پوریا احمدی، حسین تقی‌پور، مهدی لطفی و سلمان امیراحمدی که در اغتشاشات اخیر در سطح استان تهران به شهادت رسیده‌اند، روایت‌های خود از این عزیزان را بیان خواهند کرد.
۳۴۰ اُمین برنامه شب خاطره حوزه هنری، ۵ آبان‌ماه ساعت ۱۶ در تالار سوره حوزه هنری با حضور جمعی از مسئولین و خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود که ورود برای عموم علاقه‌مندان به این برنامه آزاد است.

 

تعداد بازدید : 15

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار