مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

جهاد تبيين؛ اثرگذارترين ابزار برای مقابله با هر گونه تحریف در گفتمان انقلاب است

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین اولویت سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: جهاد تبيين اثرگذارترين ابزار برای مقابله با هر گونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی به شمار مي رود به هميل دليل مهمترين نياز جامعه جهاد تبيين است.
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

جهاد تبیین اولویت سازمان تبلیغات اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران استان، درخصوص جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان فریضه فوری و واجب مطرح شده لذا  سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه اصلی خود را جهاد تبیین و روشنگری در جامعه می‌داند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: رهبر فرزانه انقلاب با دوراندیشی در تبیین اهمیت و ضرورت جهاد تبیین، ضمن اینکه برای یک نیاز کنونی راه حلی ارائه کردند برای راهبری آینده، راهبردي ارزشمند را تبیین فرمودند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقیبرنامه‌ریزیهای متعددی برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین انجام داده است، ادامه داد: جهاد تبیین، اثرگذارترين ابزار برای مقابله با هر گونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حسینی با تاکید بر اینکه دشمن امروز به دنبال تغییر ارزش‌ها، باورها و اعتقادات است، برای همین اهمیت توجه به موضوع جهاد تبیین دوچندان می‌شود، افزود: نباید با موضوع جهاد تبیین، برخوردی سطحی صورت گیرد چراکه اگر جهاد تبیین در جامعه نادیده گرفته شود مجدد شاهد توطئه‌های جدید از سوی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی خواهیم بود.

وی سپس به نقش ویژه مبلغان و روحانیون در بصیرت افزایی در جامعه تاکید کرد و افزود: در این راستا مبلغان، جهاد تبیین را در تمامی حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و… به عنوان یک وظیفه خود می‌دانند تا زمینه روشنگری و بصیرت افزایی جامعه فراهم شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار