کد خبر: ۶۹۱۹
راهیار خواهران تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد:

شرکت بیش از دو هزار بانوی گلستانی در مهرواره «بانور»

راهیار خواهران اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان از شرکت دوهزار و دويست و پنجاه بانوی گلستانی، در مهرواره «بانور» در اين استان خبر داد و گفت: مهرواره «بانور» از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور در حال اجراست.
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
پایگاه خبری نهضت: فاطمه میررسولی -راهیار خواهران اداره‌ کل تبلیغات اسلامی گلستان- در گفت‌و‌گو با خبرنگاران از شرکت دوهزار و دويست و پنجاه بانوی گلستانی در مهرواره «بانور» در اين استان خبر داد و گفت: طرح مهرواره «بانور» با محوریت استحکام خانواده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشوردر حال اجراست.

راهیار خواهران اداره‌ کل تبلیغات اسلامی گلستان، مهمترین هدف این مهرواره را ایجاد انگیزه فعالیت در همسران امامان بیان کرده و افزود: شناسایی و توانمندسازی شبکه شریکةالامام و تلاش برای سالم‌سازی محیط خانواده و فعال‌سازی ظرفیت زنان برای حل مسائل حوزه خانواده و ارتقای شبکه راهیاری، از اهداف مهم برگزاری این مهرواره است.

وی با بیان‌ اینکه شناسایی و حل مسئله توسط بانوان اثرات مطلوبی در بهبود وضعیت جامعه خواهد داشت، گفت: شرکت در این رویداد، فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به فعالیت و تلاش در زمینه جهاد تبیین و فعالیت‌های اجتماعی است.

میررسولی با بیان‌اینکه گلستان از استان هاي برتر در زمينه ميزان شرکت در این جشنواره است افزود: شرکت در این رویداد، فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به فعالیت و تلاش در زمینه جهاد تبیین و فعالیت‌های اجتماعی است.

وی تصریح کرد: بانوانی که در این طرح شرکت می‌کنند می‌توانند خاطرات، دست‌نوشته‌ها و نظرات و پیشنهادات خود را درباره بهبود مسائل حوزه خانواده به دبیرخانه این طرح ارائه کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار