کد خبر: ۶۹۲۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان :

موسسات قرآني و فرهنگي براي رفع آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری منطقه خود همت كنند

مدیرکل تبلیغات استان اسلامی گلستان با بیان‌ اینکه موسسات و تشکل‌های قرآنی نقش پررنگی در ترویج آموزه‌ها و باورهای دینی دارند،گفت: مؤسسات قرآنی باید به صورت یک شبکه منسجم و هم‌افزا فعاليت كنند.
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

موسسات قرآني و فرهنگي براي رفع آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری منطقه خود همت كنندبه گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان- در جلسه هم اندیشی مدیران مؤسسات، اتحادیه و تشکل‌های قرآنی در موسسه قرآنی مائده گرگان گفت: قرآن، راه نجات انسان‌هاست و حتی یک آیه می‌تواند تاثیرات بسزایی در دل و جان انسان‌ها داشته باشد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان در ادامه به کیفیت مباحث آموزشی قرآن اشاره کرد و گفت: باید سطح آموزش قرآن را در استان بالا برد و از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف استفاده کنیم لذا باید مراکز و مؤسسات قرآنی از پویایی لازم برخودار باشند.
 حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌اینکه حمایت مراکز استانی و سمن‌ها باید از موسسات قرآنی به صورت ویژه باشد، گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته درصدد هستیم حمایت از مراکز طرف قرارداد صورت بگیرد، لذا مدیران مؤسسات باید در راستای بهتر شدن و جذب نوجوانان به فعالیت‌های قرآن و آموزه‌های اسلامی تلاش کنند.
وی با بیان‌اینکه برای رفع مشکلات جامعه قرآنی در تلاش هستیم گفت: هر مؤسسه فرهنگی و قرآنی باید یک فعالیت هنری فاخر را تولید و ارائه کرده و همچنین نسبت به رفع آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری منطقه شهری و روستایی حوزه فعالیت خود، اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.
حجت الاسلام گرزین با بیان اینکه موسسات و تشکل‌های قرآنی نقش پررنگی در ترویج آموزه‌ها و باور‌های دینی جامعه دارند، اظهار کرد: فعالیت‌های مؤسسات قرآنی باید به صورت یک شبکه منسجم و هم‌افزا صورت گیرد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار