بیانیه هیئات مذهبی آذربایجان شرقی درپی حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

شورای هیئات مذهبی آذربایجان شرقی درپی حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) بیانیه ای صادر کرد.
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

به گزارش پایگاه خبری نهضت، در این بیانیه آمده است:

یریدون لیطفئوا نورالله والله متم نوره و لو کره الکافرون

دشمنان بدخواه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بار دیگر با تمام توان به میدان آمده اند و به مقدسات و اماکن مقدسه و آرمان‌های انقلاب اسلامی و باورهای مردم سرافراز ایران، اهانت نمودند. رفتارهای غیر انسانی و سراسر خشونت عوامل فریب خورده و یا مزدور داخلی تداعی کننده اعمال پلید منافین و گروه‌های تروریستی روزهای آغاز پیروزی انقلاب اسلامی می‌باشد که امنیت و آسایش مردم را نشانه گرفته و به دنبال ناراضی سازی ملت شریف هستند. روشن است این حرکت‌های ددمنشانه همانند اوایل انقلاب به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

دوران حاکمیت قلدرمآبانه استکبار جهانی، با هوشیاری و بصیرت و حفظ انسجام تمام ملت و در سایه تبعیت از ولایت فقیه عظیم الشان، رو به افول و اضمحلال بوده و چیزی جز رسوایی برای عوامل پیاده نظام داخلی نخواهد داشت.

بنابراین شورای هیئات مذهبی آذربایجان شرقی، حمله تروریستی وحشیانه به حرم مطهر حضرت شاه چراغ و کشتار مردم مسلمان و خصوصان زنان و کودکان معصوم، اغتشاشات اخیر تجزیه طلبانه دشمنان غدار و اهانت بی شرمانه آنها به مقدسات میلیون‌ها مسلمانان و همچنین اهانت به نماد ملی مزین به اسامی خداوند متعال یعنی پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به شدت محکوم کرده و برخورد قاطع با تجزیه طلبان مزدور، عوامل برهم زننده آرامش جامعه و توهین کننده به ارزش‌های الهی و ملی را خواهان است. این تشکل مردمی قلمداد می‌کند که اعمال و رفتار آشوبگران و تروریست‌های حیوان صفت، در کشتار زنان بیگناه حرم مطهر شاه چراغ، نشان از چهره واقعی آنها و شعار دروغین " زن زندگی آزادی" برداشت.

در پایان، ضمن تجدید عهد با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت، آمادگی خود را بر حفظ انسجام و یکپارچگی مسلمانان، دفاع از نظام مقدس اسلامی اعلام نموده و گوشزد می‌کنیم به مدد الهی دشمنان آرزوها و نقشه‌های شیطانی خود را به گور خواهند برد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار