کد خبر: ۶۹۴۲
مسئول تشکل‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان:

۶۰۰ هیئت مذهبی در سطح استان فعالیت می‌کنند

اصلانی گفت: در حال حاضر در سطح استان کردستان ۶۰۰ هیئت فعالیت دارند که بیشتر فعالیت هیئات به شهر قروه اختصاص دارد.
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان، اسماعیل اصلانی اظهار کرد: نقش هیأت‌های مذهبی و جایگاه مردمی آن بر هیچ کس پوشیده نیست و شاید بزرگ‌ترین پایگاه دینی ـ ملی در جامعه اسلامی ما هیأت‌ها و محافل مذهبی باشد.
مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به اینکه تشکل‌های دینی از بازو‌های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است، عنوان کرد: این تشکل شامل هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان، کانون فرهنگی تبلیغی و انجمن‌های اسلامی است
 وی افزود: برگزاری مراسم شیرخوارگان، برپایی مواکب در شهرستان‌ها، برگزاری مراسم و دسته‌جات عزاداری در شهرستان‌های قروه، بیجار، کامیاران و مریوان از برنامه‌های اربعین امسال بود که به صورت باشکوهی برگزار شد.
اصلانی به برنامه‌های شاخص در این اداره‌کل از سوی تشکل‌های دینی اشاره و یادآور شد: برگزاری دوره آموزشی مداحی توسط حاج محسن طاهری، برگزاری جلسه هم‌اندیشی با حضور نماینده، ولی فقیه برای هیئات مذهبی و کانون مداحان از جمله برنامه‌های برگزار شده توسط اداره تبلیغات استان است.
مسئول تشکل‌های دینی در پایان اضافه کرد: هم‌اکنون ۱۶۰ کانون فعال دارای مجوز از این اداره‌کل هستند که بیشترین آن‌ها مربوط به شهرستان سقز با ۷۰ کانون و شهرستان سنندج با ۳۰ کانون است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار