کد خبر: ۶۹۶۱

برگزاری کلاس آموزش مهارت حل مسئله در رویداد پیشگام ۲ در کرج

رویداد پیشگام یک دوره آموزش حرفه ای حل مسئله و تربیت کنشگران فعال در حوزه مختلف می باشد که طی تفاهمی میان اندیشکده ایتان و سازمان تبلیغات اسلامی در استان های مختلف در حال برگزاری و مهارت افزایی فعالان اجتماعی می باشد.
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

به گزارش پايگاه خبري نهضت، طیب لطفی، دبیر رویداد پیشگام البرز در گفت‌وگو با نهضت البرز اظهار داشت: رویداد پیشگام یک دوره آموزش حرفه‌ای حل مسئله و تربیت کنشگران فعال در حوزه مختلف است که طی تفاهمی میان اندیشکده ایتان و سازمان تبلیغات اسلامی در استان‌های مختلف در حال برگزاری و مهارت افزایی فعالان اجتماعی است.

دبیر رویداد پیشگام البرز با اشاره به دستاوردهای آموزشی فوق العاده رویداد یک که در دی ماه سال گذشته برگزار شد، افزود: تغییر نگاه جوانان به مسائل و عمق بخشی به رویکرد فعالان اجتماعی در مواجه با مسائل، ریشه یابی، ارائه راهکار و در نهایت کنشگری آنان جهت حرکت به سمت حل مسئله از خروجی های قابل توجه رویداد پیشگام یک در استان البرز است.

وی با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی و شورای پیشگام از میان همین گروه‌های شرکت کننده در رویداد قبلی بیان کرد: رویداد دوم به همت همین گروه‌ها و با درخواست و اشتیاق جوانان به این رویداد آموزشی در ابتدای آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

لطفی با بیان اینکه رویداد پیشگام جریان تربیتی کنشگران حل مسئله و گذر از سهل انگاشتن و نگاه سطحی به مسائل و مشکلات پیرامون را از رسالت‌ها و اهداف متولیان این نهضت دانست و از تمامی فعالان اجتماعی و مطالبه گر جهت طی اصولی مسیر به حل مسئله دعوت کرد و افزود: در وضعیت کنونی جوانان اگر به دنبال تغییرات اصولی و حرکت به سمت وضع مطلوب هستند پیشنهاد می شود حتما در این رویداد شرکت كنند.

وی در پايان سخنان خود خاطرنشان کرد: از ۱۱ الی ۲۵ آبان ماه ثبت نام رویداد ۲ در دو سطح مقدماتی برای ورودی‌های جدید و پیشرفته ویژه تیم های رویداد ۱ آغاز خواهد شد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار