کد خبر: ۶۹۶۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز

با عاملین ایجاد نا امنی در کشور، قاطعانه برخورد شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه حادثه تروریستی شاهچراغ باطن واقعي دشمن را نمایان کرد، گفت: این اشتباه دشمن ، حقیقت واقعی آن‌ها را به مردمی که نا آگاهانه دل به شعارهای پوشالی شبکه‌های معاند بسته بودند نشان داد.
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در جمع اصحاب رسانه، ضمن عرض تسلیت به خاطر هتک حرمت سومین حرم شریف اهل بیت علیهم‌السلام در ایران اسلامی گفت: شهادت جمعی از مومنین و مومنات، زائران و نمازگزاران شریف حرم شاهچراغ علیه السلام را محکوم می‌کنیم و به خانواده شهدا و همه مردم ایران تسلیت می‌گوییم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه گفت: این اشتباه فاحشی که دشمنان ایران اسلامی انجام دادند حقیت آنها را بیش از پیش به مردم نشان داد و واقعیت وجودی آنها را نمایان کرد.
 وی با تاکید بر اینکه لازم می‌دانم همه مومنین و مومنات و دوست‌داران اهل بیت و انقلاب در قالب هیأت‌های مذهبی، مادحین، مساجد و ائمه جماعت در این خصوص اعلام موضع داشته باشند، گفت در کنار نهاد‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی کشور، مطالبه جدی داریم که برخورد قاطعی با همه اغتشاش‌گران صورت بگیرد.
وی اضافه کرد: همه افرادی که امنیت، آبرو و جان مردم را به خطر انداختند باید مشمول برخورد قاطع، جدی و قانونی شوند.
این مقام مسئول تصریح کرد: امید است روز به روز، کرامت و وحدت ایران اسلامی افزایش یابد و پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد. 

ارسال نظر