رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور مطرح کرد؛

قدردانی از حمایت سازمان تبلیغات اسلامی از تشکل‌های فرهنگی و مذهبی

رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور با قدردانی از حمایت سازمان تبلیغات اسلامی از تشکل‌های فرهنگی و مذهبی گفت: انجمن‌های اسلامی، پایگاه انقلاب هستند.
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا میر تاج الدینی ، در نشست انجمن های اسلامی کارخانجات آذربایجان شرقی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی -مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی- برگزار شد، گفت: انجمن های اسلامی، پایگاه مستحکم انقلاب اسلامی هستند و از ابتدای تاسیس، شاهد حرکت های تاثیرگذار این تشکل در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی بوده ایم.

 نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جا دارد از حمایت سازمان تبلیغات اسلامی از تشکل های فرهنگی و مذهبی به خصوص انجمن اسلامی قدردانی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین میر تاج الدینی در ادامه گفت: در آستانه ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم و از ابتدای پیروزی انقلاب شاهد توطئه های مختلف دشمنان بوده ایم.، ابتدا دشمن سراغ مسائل قومیتی رفت، سپس تحریم ها را شروع کردند و بعداز آن سراغ شبیخون فرهنگی رفتند. اکنون نیز نوبت به جنگ فرهنگی و اقتصادی رسیده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: توطئه های دشمنان تمام شدنی نیست و باید در این خصوص هوشیار باشیم.

میرتاج الدینی با اشاره به اهمیت جنگ فرهنگی دشمن اظهار داشت: باید در جنگ فرهنگی روی آموزش و پرورش کار کرد. تهاجم فرهنگی دشمن جدی است و امروز شاهد جنگ جدید در این عرصه هستیم که تهاجم فرهنگی و اقتصادی را باهم درخود جای داده است، رویکرد جنگ فعلی علیه ایران، شناختی است. دشمن تلاش می کند شناخت و بصیرت افراد را تحریف کند تا این درخت تنومند نظام از داخل موریانه بزند.

وی در ادامه گفت: در مقابله با جنگ شناختی، باید جهاد تبیین را دراولویت قرار دهیم. در جهاد تبیین باید دستاوردهای نظام تشریح شود. دروغ و تحریف ابزار اصلی رسانه های دشمن است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار