کد خبر: ۷۰۰۴
حجت‌الاسلام حریزاوی:

جریان تبلیغی کشور در قضیه حمله تروریستی حرم شاهچراغ (س) هماهنگ و منسجم عمل کرد

حجت الاسلام روح‌الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی مواضع و برنامه‌های این سازمان در محکومیت فاجعه حمله تروریستی به زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را تشریح کرد.
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در این‌باره گفت: تبیین چهره واقعی داعش و بیان هم‌سویی آن با جریان لیبرال مروج بی‌حجابی، به عنوان بازوان عملیاتی آمریکا و اسرائیل در وقایع اخیر، ضروری است.

جریان تبلیغی کشور در قضیه حمله تروریستی حرم شاهچراغ (س) هماهنگ و منسجم عمل کرد
حجت‌الاسلام حریزاوی در توضیح اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه ضمن اشاره به میدان آوردن قدرت رسانه‌ای سازمان و جبهه فرهنگی انقلاب، خصوصا استفاده از زبان هنر در فضای مجازی، برگزاری گسترده بزرگداشت‌های شهدا در سراسر شهرستان‌ها، بیان مظلومیت شهدای وقایع اخیر، خصوصا شهدای دانش‌آموز و مادر شهید در کنار طفل شیرخوارش، از حرکت منسجم جریان تبلیغی کشور و مدیران خدوم سازمان در این زمینه تقدیر کرد.
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه، تقویت وحدت اسلامی و جلوگیری از فتنه مذهبی، برپایی مجالس شب شعر و انتشار کتابچه اشعار با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، برگزاری شام غریبان شهدا با استفاده از ظرفیت نوجوانان و دانش‌آموزان، روشنگری درباره اهداف سلبریتی‌های هم‌سو با فتنه و تشویق‌کننده اغتشاش در فضای مجازی را از دیگر اقدامات مهم در این زمینه دانست.
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ضمن بیان اینکه همراهی با هیئت‌های شاخص جهت حضور در مراسم تشییع جنازه مطهر شهدا بسیارمهم و کلیدی است، برامتداد فعالیت رسانه‌ای تا چهلم شهدا تاکید نمود.
حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی با اشاره به ضرورت فراخوان دانش‌آموزان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، خواستار تهیه و توزیع تصاویر شهدای دانش‌آموز در مدارس، استفاده از ظرفیت هیئت‌های دانش‌آموزی، پیگیری و حمایت از برگزاری مراسم صبحگاه مدارس برای بیان مظلومیت شهدای دانش‌آموز را از جمله دیگر برنامه‌های سازمان عنوان کرد و گفت تمامی مدیران سازمان با جدیت به دنبال انجام این برنامه‌های وحدت‌آفرین هستند.
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر نقش مردم خداجو و مومن ایران اسلامی به‌عنوان برگزار کننده برنامه‌ها افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان سازمان تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص)، خود را موظف به همراهی و همگامی با حرکت عظیم و خروشان مردمی در محکومیت فتنه و اغتشاشات و حرکت تروریستی اخیر در حرم مطهر شاهچراغ (س) می‌داند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار