کد خبر: ۷۰۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

لشکر سلیمانی‌ها حرکت کرده و اسرائیل پیش از موعد نابود خواهد شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در اجتماع بزرگ سلیمانی ها در کرمانشاه گفت: لشگر سلیمانی ها حرکت کرده و اسرائیل پیش از موعد نابود خواهد شد.
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی در اجتماع بزرگ سلیمانی‌ها در کرمانشاه که در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعتقاد داشت وعده‌های الهی به ثمر خواهند نشست و اعتقاد قلبی ایشان بر این بود که «من کان لله کان الله له» هرکس برای خدا باشد خدا برای اوست.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی، لشکری مانند لشکر حسین به علی به راه انداخت که جوانان ایرانی، عراقی، افغانستانی و پاکستانی و هر کسی که دلش با اسلام ناب است در خاکریز دفاع از اسلام و انقلاب و ناموس مسلمانان با او همراه شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به حضور پر شور آحاد مردم کرمانشاه در اجتماع سلیمانی‌ها، تصریح کرد: همانطور که خون حسین بن علی بعد از ۱۴۰۰ سال در غَلیان است و شهادت امام حسین (ع) در دل‌ها حرارتی به وجود آورد که هرگز سرد نمی‌شود، خون شهید سلیمانی نیز همچنان در دل‌ها می‌جوشد و روز به روز بر دوستداران حاج قاسم افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی خط اربعین و خط بین عبد و مولا را راه انداخت تا قلوب مردم در اختیار مولایشان قرار گیرد و همانطور که خون حسین بن علی به ناحق ریخته شد خون شهید سلیمانی به دست بدترین انسان روی زمین ریخته شد و باید این خون غلیان پیدا کند.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: مطمئن باشید در سال‌های آینده عاشقان حاج قاسم از امروز بیشتر خواهند بود و لشکر سلیمانی‌ها حرکت خواهد کرد و همانطور که آرزوی شهید تهرانی‌ها و شهید سلیمانی‌ها و آرزوی تمام سبزپوشان، نابودی اسرائیل است با حرکت سلیمانی‌ها نابودی اسرائیل زودتر از موعد خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم در برابر استکبار جهانی ایستاد و وقتی که اوباما رئیس جمهور آمریکا برای او نامه نوشت نامه‌ای او را باز نکرد در حالی که اوباما گفته بود آرزو دارد ژنرال سلیمانی را از نزدیک ببیند و حاج قاسم حتی اجازه نداد استکبار جهانی به او نزدیک شود.

احمدی بیان کرد: حاج قاسم با غربگراهای داخلی نیز برخورد می‌کرد و در نامه‌ای که به رئیس جمهور وقت نوشت تاکید کرد که خط قرمز این کشور ولایت است و اگر کسی از خط قرمزها عبور کند با غرش انقلابی انقلابیون روبه‌رو می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: حاج قاسم مصداق بارز آیه «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» بود و با مستکبرین به شدت برخورد می‌کرد و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید سلیمانی از سردار سلیمانی خطرناک‌تر است.

همچنین در این مراسم از کتاب آینه‌های آسمانی نوشته زهرا باقری با موضوع خاطرات رزمندگان کرمانشاهی از سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه و مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه رونمایی شد.

گفتنی است، در اجتماع سلیمانی ها شعار «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و « مرگ بر آل سعود» طنین انداز شد و پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار