کد خبر: ۷۰۲۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

بانوان سفیران جهاد تبیین در جامعه هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه بانوان سفیران جهاد تبیین در جامعه هستند، تاکید کرد: بانوان باید متناسب با هجمه دشمن نسبت به مقابله با شبهات و تبیین مردم اقدام کنند.
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه بانوان سفیران جهاد تبیین در جامعه هستند، تاکید کرد: بانوان باید متناسب با هجمه دشمن نسبت به مقابله با شبهات و تبیین مردم اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار نهضت: حجت‌الاسلام یوسف پورآرین سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت حادثه شهدای شاهچراغ که ویژه بانوان استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: دشمن با برنامه ریزی قبلی تلاش داشت اتفاقاتی را در کشور رقم زد اما با فوت خانم مهسا امینی برنامه‌های خود را سریع‌تر شروع کرد و خساراتی را برای کشور به بار آورد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ایجاد رعب و وحشت در بین مردم است، افزود: باید مراقب باشیم تا دشمن به هدف اصلی خود نرسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه تنها ابزاری که می‌تواند اقلیت را اکثریت نشان دهد رسانه است، عنوان کرد: دشمن به واسطه ابزار هنر و رسانه و با اخبار دروغ مستمر سعی می‌کند بر روی افکار اثر بگذارد.

وی با اشاره به اینکه کار دشمن اغواگری، فریب و دروغ است، بیان کرد: امروز شاهد جنگ روایت‌ها هستیم و دشمن تلاش می‌کند با روایت‌های دروغ ذهن مردم را درگیر و مشوش کند.

حجت‌الاسلام پورآرین با اشاره به اینکه دشمن به دنبال حساسیت زدایی به اصول و بینات انقلاب است، تاکید کرد: دشمن در تلاش است تا واقعیت را وارونه کرده و به جای اینکه نسبت به عدم رعایت حقوق زن در غرب پاسخگو باشد سعی می‌کند خود را مدافع حقوق بشر معرفی کند.

وی ادامه داد: راهکار مقابله با این جریان فتنه جهاد تبیین است و هرکسی به اندازه توان و بیان خود در این حوزه باید اقدام کند و با کسانی که تحت تأثیر این هجمه قرار دارند صحبت و گفتگو کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بانوان باید سفیران جهاد تبیین باشند، تاکید کرد: باید متناسب به هجمه دشمن نسبت به مقابله با شبهات و تبیین مردم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین هجمه دشمن بر روی نوجوانان و جوانان است، گفت: ارتباط با نوجوانان و دانش آموزان و گفتگو با این نسل می‌تواند گام مهمی در جهاد تبیین باشد.

حجت‌الاسلام پورآرین اظهار کرد: در مسیر تبیین باید محکم و با قدرت استدلال کرده و سعی کنیم در عرصه دفاع از انقلاب اثرگذار باشیم و اجازه ندهیم دشمن روایت متفاوتی از انقلاب و دستاوردهای آن را به نسل نوجوان و جوان ارائه دهد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار