مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛

حاج قاسم یک شهید مکتب‌ساز بود

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در مراسم محوری سالگرد شهادت سردار سلیمانی در قاین گفت: حاج قاسم یک شهید مکتب‌ساز بود.
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در مراسم محوری دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در قاین با اشاره به الگو شدن حاج قاسم در میان جوانان و مکتب ساز بودن شهید سلیمانی، گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی علاوه بر سرداری جنگ یک سیاست‌مدار مؤمن و متدین و متعهد بود حاج قاسم فقط سردار دل‌ها در کشور نشد و نه‌تنها در جبهه مقاومت بلکه سردار دل‌های همه انسان‌های دنیا شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان داشت: حاج قاسم از اول عمر خود برای بصیرت افزایی تلاش کرد و اگر حاج قاسم عزیز و سردار دل‌ها شد به برکت بهره‌ای است که از اندیشه قرآن و عترت برد و خود را فدایی ولایت می‌دانست.

حجت‌الاسلام رضایی تصریح کرد: باید تلاش کرد که مکتب حاج قاسم حفظ شود و مکتب دیگری جایگزین مکتب اسلام نشود حاج قاسم سلیمانی و سردار سلیمانی در ولایت مداری و دشمن‌شناسی وجه مشترک داشتند.

وی در ادامه این مراسم با اشاره به ایام رحلت عالم فرزانه حضرت آیت‌الله مصباح یزدی بیان داشت: آیت‌الله مصباح سردار عرصه علم بود و در دوران اصلاحات مورد بی‌مهری قرار گرفت اما پای ولایت مداری خود مقاومت کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار