کد خبر: ۷۰۳۲

دعوت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

بسیج سازمان تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از همکاران سازمان، به ویژه بسیجیان برای شرکت در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

بسیج سازمان تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از همکاران سازمان، به ویژه بسیجیان برای شرکت در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.
به گزارش نهضت، متن بیانیه به این شرح است:
۱۳ آبان، یاد آورخروش انقلابی ملت دلیر ایران علیه استکبارجهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و سالروز فتح لانه شیطان وشکست مفتضحانه دشمنان اسلام وایران است.
امت حزب الله در سالگرد این حماسه بزرگ به یاد و نام بنیانگذار مقتدر نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، برای بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای و تجدید عهد با شهدای عزیز، به خصوص شهدای فتنه اخیر و شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ، با تاسی از مرد میدان، شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی در میدان دفاع از کیان اسلام و انقلاب حضور یافته و در شرایطی که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران وجریان نفاق به عنوان امتداد داخلی آنان، با فتنه انگیزی واغتشاش سعی دارند با ملتهب کردن فضای کشور، توطئه‌ی شوم خود را اجرا کنند، یک بار دیگر وحدت، انسجام وعزم راسخ خود را برای دفاع همه جانبه از آرمان‌های اسلام ناب و منویات رهبر فرزانه و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.
مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن گرامی داشت این روز بزرگ، از همکاران عزیز به ویژه بسیجیان گرانقدر دعوت می‌نماید مانند همیشه در این راهپیمایی باشکوه حضور یابند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر