کد خبر: ۷۰۳۸
از سوی اداره تبلیغات اسلامی بیجار برگزار شد

«مروجان زکات» تجلیل شدند

همایش تجلیل از روحانیون، مبلغین، زکات دهندگان، عاملان و مروجان زکات در دفتر امام جمعه بیجار از سوی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ ویژه برنامه تجلیل از روحانیون، مبلغین، مزکیان، عاملان و مروجان زکات، با حضور امام جمعه شهرستان بیجار و ائمه محترم شهر‌های یاسوکند و بابارشانی و معاون سیاسی امنیتی فرماندار و ریاست محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) بیجار گروس در سالن اجتماعات آیت الله فاضل گروسی دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام جلیل مختاری‌نیا رئیس اداره تبلیغات بیجار در این مراسم ضمن اهمیت زکات از دیدگاه اسلام و ائمه اطهار اشاره کرد و اظهار داشت: قرار گرفتن نام زکات در کنار نماز در آیات قرآنی و احدایث و روایات، بیانگر اهمیت و نقش مهم این فریضه الهی در دین اسلام است، چرا که احیاء زکات باعث برقراری عدالت، برابری انسانها، آبادانی و رونق اقتصاد جوامع اسلامی می‌شود.
وی افزود: پرداخت زکات یکی از دستورات دین مبین اسلام است و عمل به این امر مهم زمینه ساز سعادت انسان در دنیا و آخرت است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان عنوان کرد: پرداخت زکات ضروری است و همه ما به‌عنوان مسلمان باید به این آموزه دینی توجه داشته باشیم و نه تنها آن را اجرا کرده که برای ترویج آن نیز از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار