کد خبر: ۷۰۵۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد:

برگزاری ۴۰۰ برنامه با عنوان «چهلچراغ برای شهدای شاهچراغ»

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری ۴۰۰ برنامه شاخص با عنوان «چهلچراغ برای شهدای شاهچراغ»، تا چهلم شهدای مظلوم حرم شاهچراغ (ع) خبر داد.
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام «عباسعلی گرزین» با اشاره به ویژه برنامه‌های بزرگداشت شهدای مظلوم شاهچراغ تا چهلم این شهدا به خبرنگاران گفت: به منظور تعظیم و تکریم شهدای مظلوم حرم شاهچراغ (ع) به ویژه سه شهید نوجوان و دانش آموز و همدلی با آرتین، کودکی که در این واقعه دلخراش، همه اعضای خانواده خود را از دست داد، ویژه برنامه‌هایی تا چهلم این شهدا در سطح استان گلستان برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در این ایام ۴۰۰ برنامه شاخص با عنوان «چهلچراغ برای شهدای شاهچراغ»، تا چهلم شهدای مظلوم حرم شاهچراغ (ع) در گلستان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برگزاری ۲۰۰ برنامه در سطح مساجد، هیئات و تشکل‌های دینی، اجرای پویش مجازی «همکلاسی شهیدم» با همکاری آموزش و پرورش و امضاء بیانیه محکومیت قضایای اخیر کشور و پایان مماشات با اغتشاشگران و طراحان و حامیان و دنباله روان این اغتشاشات و ضرورت برخورد قاطعانه با همه آنها، اجرای سرود «رفیق شهیدم» با هدف پاسداشت شهدای نوجوان، شب شعر شاعران با موضوع شهدای امنیت و شاهچراغ از برنامه‌های این ایام است.
حجت الاسلام گرزین اظهارامیدواری کرد: برنامه چهلچراغ آغازی بر پایان اغتشاش و پایان اغتشاشگران باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار