کد خبر: ۷۰۵۳
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

۱۳ آبان نماد مقاومت جوانان ولایی در مبارزه با استکبار است

حجت الاسلام رضا دیلمی گفت: ۱۳ آبان نماد و اسوه ماندگار مقاومت و اراده جوانان غیور، ولایی و دشمن شناس ایران اسلامی در مبارزه با استکبار است.
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

به گزارش پایگاه خبری نهضت، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۳ آبان در تقویم ملی جمهوری اسلامی به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده و فرصتی بی بدلیل برای تبیین و بازخوانی مبارزات ملت غیور ایران با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و مستکبران جهان با محوریت جوانان غیور و انقلابی است.
حجت الاسلام رضا دیلمی تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های اخیر جریان نفاق و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به ویژه در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و کشتار کودکان بی دفاع، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پاسخ دندان شکنی به فتنه‌انگیزی‌های رژیم مستکبر آمریکا و جریان فتنه است.
وی اضافه کرد: ملت صبور و فهیم ایران با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، پاسخ این اتفاقات و اغتشاشات را هم به جریان استکباری و هم به جریان نفاق در میدان خواهند داد.
 وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به همت شبکه‌های تبلیغی، مراکز قرآنی، دینی و پایگاه‌های مقاومت بسیج مردم ایران به صورت خانوادگی در کنار دانش آموزان در این راهپیمایی باشکوه شرکت خواهند کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار