کد خبر: ۷۰۷۴

نشست هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان بانه برگزار شد

نشست هم اندیشی هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان بانه با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه و اعضای هیئت بانوان اندیشه ورز قرآنی این شهرستان برگزار شد.
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲

به گزارش پايگاه خبري نهضت، حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در این نشست با اشاره به اینکه هیئات اندیشه ورز بانوان قرآنی در سطح استان و شهرستان ها با هدف نقش آفرینی و حفظ جایگاه بانوان تشکیل شده است اظهار داشت: در این مسیر سعی داریم جامعه هدف با استفاده از شیوه‌های موثر و کارآمد و الگوگیری و الهام از سیره زندگی حضرت زهرا(س) در جامعه به منظور ترویج این شیوه زندگی نقش ایفا کنند.

وی عنوان کرد: نسبت به فعال سازی هیئت‌های اندیشه ورز بانوان قرآن در شهرستان ها باید اقدامات جدی صورت گیرد و چشم انداز برنامه‌های سازمان به سمت ترویج برنامه های قرآنی شاخص و تشکیل شبکه های مردمی است.

حجت‌الاسلام عارف رازیانی افزود : نسبت به ظرفیت افزایی هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی و پیگیری عملکرد کارگروه های پیشنهادی در خصوص آموزش، پژوهش، ارتقاء و توانمندسازی زیر مجموعه ها باید اقدامات موثر صورت پذیرد .

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه در پایان گفت: با توجه به با هم بودن توأمان اخلاص در عمل و تولید محتوا و بومی سازی برنامه ها و ایجاد گروه های ارتباطی در فضای مجازی و نیز تشکیل نشست های اثربخش هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی باید سرعت عمل داشته باشیم.

گفتنی است، درپایان طی حکمی صادره از اداره کل با امضای حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان وظایف اعضای هیئت مشخص و به آنان اعطا شد و در همین جلسه از آنان با اهدای کارت هدیه نیز تجلیل شد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار