کد خبر: ۷۰۹۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

امیدبخشی و تربیت انقلابی دانش آموزان؛ رسالت مهم دبیران مدارس است

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: تقویت روحیه امید و خودباوری در راستای تربیت انقلابی دانش آموزان رسالت مهم معلمان است.
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در نشست روشنگری «دانش آموز انقلابی» در مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل در سخنانی اظهار کرد: دین اسلام به عنوان مکتب انسان ساز، با معرفی حضرت زهرا (س) مقام والای زن را به بشریت نمایان کرده و به بانوان عزت و کمال بخشید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: متاسفانه در قرن 21 شاهدیم که مدعیان آزادی زن در غرب، به استفاده ابزاری از زنان و بهره برداری از آنان به عنوان کالای تجاری پرداخته و با این نگاه منحوس به زنان، با شعار زن، زندگی، آزادی ادعای حمایت از حقوق زنان را دارند.

وی هدف دشمن از ایجاد ناآرامی در کشور را تلاش برای به هم ریختن ذهن و فکر مردم عنوان کرد و افزود: آزادی زن مسلمان ایرانی با رعایت حدود الهی مهیا می شود و دشمن از پیشرفت زنان انقلابی و جریان سازی عفت، نجابت و حیای زنان جامعه ما در دنیا در هراس بوده و با انتشار اخبار دروغین و سلب امید و انگیزه در صدد تضعیف جایگاه ارزشمند زنان و مادران در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام جعفرزاده در ادامه رسالت مهم معلمان مدارس را تربیت انقلابی دانش آموزان بیان کرد و گفت: تحصیل همراه با تربیت، نشاط، اخلاق ورزی، آرمان گرایی و امید به آینده باید در مدارس مورد توجه قرار گیرد تا نیروهای تراز انقلاب و آینده ساز تربیت شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل با تقدیر از فعالیت های فرهنگی و آموزشی مدرسه صدرای اردبیل، افزود: دانش آموزان صدرا به عنوان دختران انقلاب باید با تحصیل عالی در راستای اثرگذاری در جامعه تلاش کرده و علم و ایمان را در خود تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار نهضت، در ادامه این مراسم برنامه های فرهنگی از قبیل اجرای سرود، مسابقه و پخش کلیپ با موضوع دانش آموزان انقلابی انجام شد.

 

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار