کد خبر: ۷۱۳۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان خبر داد:

تشکیل 8 پایگاه فرهنگی و اجتماعی در مناطق حاشیه نشین و اجرای 22 طرح فرهنگی، اجتماعی در گرگان

حجت‌الاسلام «سیدجواد محمدزاده» گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی تا کنون 8 پایگاه فرهنگی و اجتماعی در مناطق حاشیه نشینگرگان ایجاد شده همچنین این اداره؛ 22 طرح فرهنگی، اجتماعی و قرآنی را با موضوعات مختلف در دست اجرا دارد.
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام سیدجواد محمدزاده- رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان  در گفتگو با خبرنگاران  اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان 22 طرح فرهنگی، اجتماعی و قرآنی را با موضوعات مختلف در دست اجرا دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با اشاره به اینکه این طرح‌ها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، رشد استعدادها و به میدان آوردن جوانان و بانوان همچنین تقویت جبهه انقلاب در این شهر اجرا می‌شوند، گفت: در حوزه کودکان طرح «شیرین تر از عسل»، برای دختران طرح «پرواز اراده ها»، در حوزه تبیینی طرح «اندیشه» و طرح «مهارت های زندگی» ویژه بانوان از جمله طرح‌هایی به‌شمارمی‌روند که به همت  اداره تبلیغات اسلامی گرگان دراین شهر د ر حال اجرا هستند.

وی با تأکید بر توجه به مناطق کمتر برخوردار در زمینه های فرهنگی و اجتماعی افزود: تا کنون 8 پایگاه فرهنگی و اجتماعی در مناطق حاشیه نشین شهر گرگان ایجاد شده و برنامه های ویژه ای را هم برگزار می کند.

حجت الاسلام محمدزاده گفت: وجود 240 مسجد شهری و روستایی و فعالیت 700 هیئت مذهبی  در گرگان یک ظرفیت خوب برای انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی ر این شهر داست.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تعداد خانه ها و موسسات قرآنی در سایر شهرها کم است اما در گرگان ما 107 خانه و موسسه قرآنی داریم که برخی از آنها مجری برنامه هایی در سطح ملی هستند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار