کد خبر: ۷۱۳۹

تقدیر از کارمند بازنشسته تبلیغات اسلامی بوشهر

در آئینی با حضور معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی و سایر کارکنان از کارمند بازنشسته تبلیغات اسلامی بوشهر تقدیر به عمل آمد.
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

 به گزارش پایگاه خبری نهضت، مراسم تقدیر از خدیجه گرشاسبی، کارمند بازنشسته اداره کل تبلیغات اسلامی 17 آبان 1401 با حضور حجت‌الاسلام محمد قادری، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی و سایر کارکنان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با قدردانی از زحمات و تلاش همه همکاران مجموعه گفت: خانم گرشاسبی از نیروهای توانمند، متعهد، منضبط و صادق مجموعه است که نقش مهم در پیشبرد اهداف سازمان در حوزه بانوان ایفا کرده است.

حجت‌الاسلام قادری ضمن قدردانی از زحمات مسئولانه و صادقانه سی ساله گرشاسبی، مسئولیت‌های سازمانی و سایر مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله عضویت چندین دوره در شورای اسلامی شهر بوشهر را بیانگر جایگاه ارزشمند این نیروی کارآمد و ولایی عنوان کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، گرشاسبی ضمن قدردانی از ابراز محبت و عنایت همکاران گفت: سعی کردم در طول دوران خدمت، اجرای اهداف سازمانی و اسلامی و انقلابی و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارم قرار دهم و در حد توانم گره از کاری بگشایم و آمادگی خود را برای انتقال تجربیات و ارائه خدمت به مجموعه در هر زمانی که لازم باشد اعلام می‌دارم.

 گفتنی است، در ابتدای این مراسم چند تن از کارکنان مجموعه در سخنانی به تقدیر از زحمات گرشاسبی پرداختند.

ریاست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی دوره ششم شورای اسلامی بوشهر، ریاست رئیس کمیسیون بانوان و خانواده دوره فعلی شورای اسلامی شهر بوشهر، مدیریت نهادهای فرهنگی از قبیل؛ مؤسسه فرهنگی قرآنی ریحانه‌النبی، مرکز مشاوره نوای اسلام، مرکز آموزشی پیروان حضرت زینب، مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادارات و کارخانجات استان از سال ۸۰ تا ۸۷ و کارشناس معارف برنامه «سرای مهر» صدا و سیمای استان از سال ۸۶ تاکنون از سوابق فرهنگی اجتماعی گرشاسبی محسوب می‌شوند.

همچنین کتاب‌های گامی به سوی شریعت، انواری از نور، زن آیت الهی، حجاب از دیدگاه آیات و روایت و فرهنگ اعتکاف از تألیفاتی هستند که از وی منتشر شده‌اند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار